מול אמפי מלא עד אפס מקום הופיע אמש קובי פרץ, לראשונה בקריירה, בהיכל הקודש של המוזיקה הישראלית, קיסריה. את התיאבון פתח לו אייל גולן, את הקהל הוא הביא בכוחות עצמו. להצליח למלא את קיסריה אינו דבר של מה בכך לרוב האמנים בארץ, על אחת כמה וכמה לזמר שנגיש למעריציו מידי ערב בהופעות בחתונות ואירועים משפחתיים. ועדיין, פרץ הצליח למכור אותו פעמיים, כשעבור חלק גדול מהקהל זהו ביקור ראשון במקום.

הופעה בקיסריה לאמן כמו קובי פרץ הייתה עד לא מזמן חלום לא מציאותי. קולו אינו חלקלק כמו של אייל גולן ובמשך שנים זכה להתעלמות מצד התקשורת. אף אלבום שלו לא הניב, כנראה, מספיק להיטים שנכנסו למיינסטרים.

סוד ההצלחה של פרץ: כריזמה, אותנטיות, שאפתנות ויחסי ציבור

סוד הצלחתו, שגרם לו לאחרונה לעקוף בסיבוב קולגות כמו מושיק עפיה, שלומי סרנגה וליאור נרקיס, טמון בארבעה גורמים. הראשון הוא כריזמה. אותה תכונה נדירה שרבים מנסים להוליד מתוכם, מתפרצת מפרץ בכל צעד שהוא עושה והברה שהוא הוגה. השני הוא אותנטיות. קובי פרץ הוא "אחד משלנו", שמצליח להעניק תחושה שלמרות שהוא יושב היום גבוה למעלה, הוא חף מכל פוזה. התכונה השלישית היא שאפתנות. הבנאדם לא נח לרגע מאז "בלבלי אותו". הוא הקליט חומרים חדשים ללא הפסקה, הופיע בכל אירוע ומסיבה ותמיד חי את השטח. הגורם הרביעי הוא יחסי ציבור. האיש מבין את הכוח של התקשורת ועובד עם יחסי ציבור וניהול אישי צמודים לא רק כשהוא מקדם אלבום חדש, אלא לאורך כל ימות השנה.

טירוף, אין הגדרה אחרת שתוכל לתאר את מה שהתרחש אמש בקיסריה מרגע עלייתו של פרץ לבמה בחליפה יוקרתית כשהוא שר את הלהיט "כמה אהבה". הקהל, שהורכב בחלקו הגדול מהמין הנשי, הצטרף אליו בשירה קולנית וענטוזים סביב הכיסאות. כעבור שני שירים השתחרר פרץ מהלחץ וההתרגשות בהם היה נתון והוכיח כי בכל הקשור ליכולת בימתית אין לו מתחרים. הוא אכל את הבמה וסחף עימו את הקהל, ברוח סערה שהזכירה לסדרני המתחם את שלמה ארצי.

אהבה לאישה, תשבוחות לאמא

המופע הורכב ממיטב להיטיו, עם דגש על השירים הקצביים. בכך נפקד מקומו של להיטו המצליח והעצוב "יום הולדת", וחבל, כי זהו אחד השירים הטובים שלו. לצידו של פרץ פיזזו רקדניות בטן, ששיוו למופע מראה אוריינטלי ים-תיכוני. קטעי הקישור בין שיר לשיר היו קצרים ובשפה עממית, אך עם זאת ניכר בהם המון רגש. החל ממילות אהבה לפיצי, האישה שאיתו, לפני השיר "זקוק לך", ועד לחלוקת תשבחות לאימו האהובה רגע לפני ששר את "אמא" (עושה רושם שלכל זמר מזרחי יש להיט בשם "אמא", לא?). האם בתגובה סימנה לו חמסה עם היד כנגד עין הרע.

לקראת חציו של המופע עלתה לבמה אישתאר בשמלת אוסקר מרהיבה, שהעצימה את התחושה שהזמרת היפהפייה הזו בעלת הקול הנדיר פשוט מפוספסת אצלנו בארץ. הם ביצעו את הדואט "יחד", שהצליח לחדור אפילו לפלייליסט של גלגלצ. הקהל הריע ושר איתם אתל כל המילים, כולל אלו בערבית. אחר כך הגישה אישתאר גרסה מצמררת ל"חורשת האקליפטוס", שהתקבלה בהתרגשות מיוחדת מצד הקהל, וקינחה עם להיטה הגדול בערבית "אלבינה". נדמה היה, לרגע קטן, כי הדיווה הצליחה לגנוב לפרץ חלק מההצגה.

מילה טובה חובה לתת לקהל הנהדר שהיה לו חלק בלתי נפרד מהצלחת המופע. מהדקות הראשונות ועד להדרן האחרון הוא לא הפסיק לשיר, לרקוד והעניק לפרץ המון אהבה, חיבוק גדול שסייע להצלחת הערב. אם אתם הולכים רק להופעה אחת הקיץ, לכו לקובי פרץ בקיסריה, ההנאה מובטחת.

עוד במוזיקה:

מושיק עפיה מוציא שיר חדש ומדבר על התקשורת המכפישה, ארגון "וראייטי" וההופעות בקיסריה.

ההופעה של זהבה בן בוטלה בשל אי מכירת כרטיסים.

להקת תיסלם חוגגת 30 - ראיון מיוחד עם יאיר ניצני ויזהר אשדות.

משחק מחשב חדש של הביטלס, וגם: רינגו סטאר יתופף בדואט של פול מקרטני ובוב דילן.

טרי פויזן השיקו את האלבום בהופעה חגיגית. ראיון וגלריית תמונות.

סינגלים חדשים: מיכל גבע, דנה בקר, חם ומחמם בום, והשיר "אז מה אם את שמנה".

תעודת זהות עם גל פדה, שמנגן עם הראל סקעת ועפר בשן ומפיק את האלבום של אנחל בונני בהשתתפות מארינה מקסימיליאן בלומין