רגע אחרי פתיחת המכירה למופע הענק של אייל גולן באיצטדיון בלומפילד, מכירת הכרטיסים מעוררת סערה. עשרות אלפים עומדים בתור לרכישת כרטיסים בקופות תל אביב, והתגובות - ובעיקר התלונות - לא איחרו לבוא. בעקבות הביקוש, גולן הכריז על עוד שתי הופעות שיתקיימו ב-15 ו-16 ביוני.

בשיחה עם mako אומרת צעירה מהדרום שהייתה מעוניינת בכרטיס: "אני הייתי בתור שעה, היו למעלה מ-70 אלף אנשים לפניי, כשזה הגיע לאלפים בודדים זה זרק אותי החוצה ולא הצלחתי לרכוש".  היא מוסיפה: "בטלפון אי אפשר להשיג אף אחד, אין מענה, תפוס שם, מבאס מאוד".

"6 בבוקר אני באתר במקום 38 אלף, בושה" נכתב בעמוד האינסטגרם של הזמר בתגובה לפוסט. "למה כל דבר יותר משעה? זה לא נורמלי. עד שאנשים כבר מחכים בתור ומגיע תורם הכל נגמר, זה לא בסדר בכלל" - ועוד תגובות של אנשים שלא מצליחים לרכוש.

@_yonatanavraham לא מכבד שלך. #איילגולן #בלומפילד ♬ צוחקת ובוכה - יונתן אברהם
@noashelly_45 מי קונה לי כרטיס מתנה ליום הולדת #איילגולן #בלומפילד #פוריו ♬ צליל מקורי - מוזיקה מזרחית

תושב נוסף מהדרום אמר בשיחה עם mako: "מבאס שלא נערכו לזה כמו שצריך/ בת הזוג שלי חוגגת יום הולדת, ישבתי על האתר יותר מחצי שעה ולא הצלחתי לרכוש". במקרים כאלה תמיד צצות טענות כי מדובר בתרגיל יחסי ציבור, אבל במקרה של גולן הטרפת, לפי גורמים בתעשייה, הגיונית: "אייל לא פתח מופע מאז תחילת הלחימה, הגיוני שכולם יקפצו על זה בשניה שתהיה הופעה". אותם גורמים מוסיפים: "האנשים שלו והקופות לא יכולים, גם אם הם רוצים, להיערך לזה שלא יהיו תורים ותקלות. זו כמות של אנשים שבאה במכה אחת, וקשה להתמודד עם זה". 

נתנאל מויאל, מנהל יחסי הציבור של אייל גולן, בתגובה: "אנו מודעים לביקוש הגדול ולעומס הרב שיש בקופות, אנו פועלים בשביל לתת מענה לכולם ומבטיחים שהסבלנות תשתלם. עם ישראל חי".