אופרה ווינפרי חשפה: וויטני יוסטון נפלה מהבמה אחרי שחזרה לסמים - והקהל הסתיר את זה מהתקשורת
בזמן שקיבלה פרס בקאן, ווינפרי סיפרה על הופעה של יוסטון בתוכנית שלה אחרי שחזרה להשתמש בסמים. לדבריה, הקהל כיבד את הבקשה לא לפרסם את התמונות

אופרה ווינפרי חשפה הערב (רביעי) כי וויטני יוסטון נפלה מהבמה במהלך הופעה בתוכנית שלה, אחרי שחזרה להשתמש בסמים - וביקשה מהקהל לא להעביר את התמונות לתקשורת. ווינפרי סיפרה על כך בתיאטרון לומייר בצרפת, שם קיבלה את פרס LionHeart של קאן.
"היה לי אמון כזה בקהל של התוכנית שלי, וגם לוויטני היה", סיפרה ווינפרי. "זה היה, אני חושבת, הביקור האחרון שלה אצלנו, והיא חזרה לסמים. בפעם הראשונה שראיינתי אותה, כשהלכנו אל מאחורי הקלעים ושאלתי אותה על ההתמכרות שלה, היא הייתה נקייה. אבל ביום שבו היא הגיעה לתוכנית שלי להופיע מול הקהל, היא לא הייתה".
"היא נפלה מהבמה", המשיכה ווינפרי. "ידעתי שאם הסיפור הזה יצא, שהיא נפלה מהבמה, זה יהרוס אותה. אז למרות שהקהל היה שם ולמרות שלקהל היו מצלמות, התחננתי בפניהם שלא יוציאו את התמונות האלה, כי זה יהרוס לה את החיים. והם לא עשו את זה. זה לא היה קורה היום".
ווינפרי אמרה כי לפני אותו ראיון עצרה את המצלמות, הלכה אל מאחורי הקלעים ושאלה את יוסטון מה היא רוצה שיקרה. לדבריה, זה הפך לאחד הראיונות החזקים ביותר שעשתה.