פרסום ראשון: אודיה תארח את נועם בתן בהופעה ברמת גן
ל-mako נודע כי שיתוף הפעולה בין השניים נסגר ממש לאחרונה. עם זאת, עדיין לא ברור אם השניים יבצעו ביחד את "מישל"

פרסום ראשון: אודיה תארח את נועם בתן במופע שלה באצטדיון רמת גן, בשיתוף פעולה ראשון בין הזמרת והיוצרת לבין הנציג הישראלי באירוויזיון. לפי גורמים המעורים בפרטים, הסיכום נסגר ממש לאחרונה.
בשלב הזה עדיין לא ברור אם השניים יבצעו יחד את "מישל", או אילו שירים נוספים ייכנסו לחלק המשותף במופע.
בינואר האחרון נחשף ב-mako כי אודיה צפויה להופיע ברמת גן. האצטדיון הופך למבוקש על ידי האמנים, שמגיעים אליו יותר ויותר.
לפני שבוע הוציא נועם בתן שיר חדש לראשונה מאז מישל: "תמיד רציתי עוד". כפי שפרסמנו ב-mako, לצורך הקליפ לשיר החדש חיפש נועם בתן ילד שיגלם אותו עצמו בגיל הילדות בקליפ. בסופו של דבר מצא בתן את נועם גרינברג בן ה-11, שמככב לצידו בקליפ שביים עומר אלוני. עוד משתתפת בקליפ: "מישל" המקורית, הרקדנית ליהיא פרויד.
