בדרנים ואמנים למען ישראל באירוויזיון: כ-400 שחקנים, מוזיקאים ובכירים בתעשיית הבידור חתמו על עצומה שיוצאת נגד קריאות החרם על ישראל באירוויזיון 2024. בין החותמים: השחקנים ההוליוודיים הלן מירן ולייב שרייבר. המכתב, שפורסם על ידי הארגון Creative Community for Peace, קורא לשים קץ לקריאות החרם ולתמוך בישראל ובמלחמתה נגד חמאס.

המכתב פורסם בתגובה להתבטאויות של אמנים ובדרנים ממדינות רבות שקראו להחרים את ישראל באירוויזיון 2024, או לבטל את ההשתתפות במחאה. בין המדינות בהן נשמעו קולות כאלה ניתן למצוא את פינלנד, שוודיה, נורווגיה ומדינות נוספות. המכתב עליו חתמו מאות האמנים בעד ישראל מציין גם את ההיסטוריה ארוכת השנים והניצחונות של ישראל בתחרות לאורך ארבעה עשורים.

עוד נאמר במכתב: "...הזדעזענו והתאכזבנו לראות חברים בקהילת הבידור קוראים לחרם על ישראל באירוויזיון, לאחר שהגיבה לטבח הגדול ביותר נגד יהודים מאז השואה. ה-7 באוקטובר היה יום בו פסטיבל שנועד לחגוג את החיים הותקף על ידי חמאס... ישראל נלחמת נגד גוף שהאיחוד האירופי מזהה כארגון טרור שרצח אלפי אנשים באותו יום. הלחימה הנוכחית היא לא לחימה שישראל רצתה או התחילה. להעניש את ישראל יהיה עיוות הצדק".