המתמודדת הצרפתייה נגד ישראל: לה זארה ייצגה את צרפת באירוויזיון 2023 בליברפול, שם הגיעה למקום ה-16 והמאכזב. כעת, לקראת אירוויזיון 2024 שיתקיים בשוודיה, היא תוקפת את ישראל בחריפות ומצהירה: "כמו שהחרמנו את רוסיה, צריך להחרים את ישראל על מעשיה".

את דבריה כתבה לה זארה בסטורי שלה: "כשהשתתפתי באירוויזיון הייתה לי הפריבילגיה לפגוש קהל מיוחד במינו, שכולו אנשים מלאי תשוקה ואהבה. המוזיקה איחדה אותנו, והעבירה מסרים של אחווה ואהבה, מהמשתתפים וגם מהקהל. כצפוי, כולם תמכו באוקראינה ורוסיה הוחרמה", פתחה דבריה. "לצערי אנחנו חוזים שוב בטבח, רצח עם של הפלסטינים והתקפות בגדה המערבית ובלבנון. אנחנו רואים ניסיון מחושב ומכוון לשלוט על האזור. האירוויזיון הוא תחרות פוליטית, ואני יודעת שאמנים מפחדים להביע את עצמם", המשיכה לה זארה.

View this post on Instagram

A post shared by @celebrities4palestine

"אבל הציבור, לציבור יש יכולת להזיז הרים אם הם רוצים בכך. הקהל שפגשתי מלא באהבה ועוצמה, ולכן אני פונה אליכם. בואו נחרים את ישראל מהתחרות הזו, בדיוק כפי שרוסיה הוחרמה, בגלל הזוועות שהיא מבצעת", סיכמה. בסטורי אחר כתבה: "תייגו את האירוויזיון והמשלחת שלכם לאירוויזיון ותדרשו שהם יחרימו את ישראל בשל רצח העם שהם מבצעים בפלסטינים", ביקשה ממאה אלף עוקביה. "פרסמו בכל פלטפורמה שיש לכם, טוויטר, טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק וכו'. בואו לא נחגוג את הרשע, בואו נהיה בצד הנכון של ההיסטוריה".

לה זארה עלתה לכותרות בתחרות האירוויזיון בשנה שעברה כשסיפקה עוד רגע שערורייתי ובלתי נשכח: לאחר שהתאכזבה מקולות השופטים, שהעניקו לה 54 נקודות בלבד, היא סימנה תנועה מגונה לעבר המצלמה עם חיוך מריר, ועל פי דיווחים עזבה את האולם לאחר מכן. אאוץ'.

השנה ייצג את צרפת באירוויזיון הזמר סלימאן, ששירו, Mon Amour, היה הראשון שנחשף לקראת התחרות של 2024. בנוכחותו ברשתות החברתיות הוא לא התייחס לשערוריה סביב השתתפות ישראל באירוויזיון השנה.