הזמר או הזמרת שייצגו את ישראל באירוויזיון 2024 עדיין לא נבחרו - נצטרך לחכות לגמר "הכוכב הבא" בשביל זה - אבל התנאים לשיר שייצג את המדינה בתחרות השירים האירופאית פורסמו היום (שלישי). תאגיד השידור "כאן" פרסם את התקנון לכתיבת השיר הישראלי, והשנה הוא כולל דרישה לשילוב השפה העברית במילות השיר.

יוצרים יוכלו להגיש את השירים עד ה-11 לפברואר 2024, ועם קבלת השירים, ועדה מקצועית תתכנס ותכלול אנשי מקצוע מ"כאן" ומ"קשת" ותהיה אמונה על בחירת השיר. עוד נכתב כי ייבחר "השיר הראוי ביותר לייצג את ישראל לנוכח התקופה המורכבת בה נתונה המדינה בחודשים האחרונים".

השיר המדובר ייחשף, לאחר שייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון, במשדר מיוחד שישודר בחודש מרץ הקרוב. מילים בעברית אולי נשמעות כמו מאפיין מובן מאליו של שירי אירוויזיון ישראליים, אך בשנים האחרונות שלחנו לתחרות גם שירים שכללו מילות אנגלית בלבד. I.M. של מיכאל בן דוד הושר באנגלית כולו, וכך גם Home בביצוע קובי מרימי. לעומתם, Unicorn של נועה קירל כלל מספר מילים בעברית בקטע מעבר קצר ("אנ'לא כמו כולם, מול כל העולם") וכך גם השיר הזוכה האחרון של ישראל, Toy של נטע ברזילי ("א-א-א-אני לא בובה").