כאות מחאה נגד ישראל? המתמודד ההולנדי, שכבר עשה את הבושות שלו במסיבת העיתונאים הלילה, לא הופיע לחזרה ונבדקת האפשרות אם מדובר בפרובוקציה נוספת מצידו. החזרה אמורה להיות רק בנוכחות עיתונאים, כלומר, סטרילית מהפרעות כמו שריקות בוז, אלא שאחד מהנוכחים בקהל שהחזיק בכרטיס כניסה שמותאם לעיתונאים, צעק לעבר עדן בסיום הביצוע שלה: "פרי פלסטין". 

ישראל, עדן גולן ו"הוריקן" שובצה להיות שיר מספר 6 בגמר אירוויזיון 2024 ותהיה הבלדה הראשונה של הערב. אחרי הקשקוש ההולנדי ולפני התקף האפילפסיה מההופעה הליטאית זה בהחלט טוב ליהודים. השנה גם ההצבעה נפתחת בתחילת השידור ולא אחרי הצגת כל השירים (הם פשוט יעשו הכל בשביל לקבל עוד כסף).

אחרי ההעפלה לגמר אתמול, ישראל זינקה למקום השני בהימורים תוך שעה ועומדת כרגע על נתון מרשים של 26% בסיכויי זכייה. קרואטיה שומרת על המקום הראשון אבל נחלשה קצת לכיוון 37%. להזכירכם, בשנת 2018 יום לפני הגמר ישראל עם נטע הייתה במקום השני עם 25% ואילו קפריסין הובילה עם 37%. כולנו יודעים איך זה נגמר אז.

לטובת מי שעדיין לא בקיא, נזכיר שמדובר בחזרה הגנרלית הראשונה שסגורה לעיתונאים בלבד ללא קהל. בערב תתקיים החזרה הכי חשובה מול אולם מלא, חזרה בה ייקבע 50% מהניקוד ומצולמת לגיבוי תקלות.