נועה קירל חשפה אמש (רביעי) את "יוניקורן" (Unicorn) וברחבי אירופה מגיבים לשיר הישראלי לאירוויזיון 2023. כשמסתכלים על טבלת ההימורים הרשמית, נועה התחילה את היום במקום השביעי, עלתה לשישי לפני החשיפה לכמה שעות וכשעה לאחר חשיפה השיר ירדה בחזרה למקום השביעי. מה זה אומר? תלוי איך מסתכלים על זה.

הקליפ עלה של יוניקורן עלה בשלושה עמודי יוטיוב שונים: נועה, התאגיד והאירוויזיון הרשמי, ובסך הכל הוא עומד על כ-650 אלף צפיות. חובבי התחרות האירופית מילאו את הטוויטר ושאר הרשתות החברתיות בציוצים ודעותיהם על השיר הישראלי שנוצר על ידי נועה עצמה, דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל.

בעמוד של בלוג האירוויזיון המוביל Wiwibloggs ציטטו את שורות השיר "אתם אף פעם לא לומדים? אני לא מסתכל לאחור, לא מסתכלת למטה, אני עולה למעלה, כדאי לכם להסתובב בחזרה. הכוח של חד הקרן", והחמיאו לה: נועה קירל שחררה את חד הקרן הפנימי שלה".

מרוב הציפייה שהייתה, חלק מאירופאים התאכזבו קלות מהשיר, אבל נדמה שנועה גייסה לעצמה כבר מיני צבא: "אם זה היה שיר פופ בסיסי הייתם אומרים שזה גנרי", צייצה פלי, "עכישו שיש לנו משהו לגמרי מחוץ לקופסה כולכם אומרים שזה מוזר מדי. בבקשה, זה כל כך מעצבן, תהיו שמחים". צייצן נוסף הוסיף: "למה אנשים מתלוננים שיוניקורן נשמע כמו כמה ז'אנרים שונים? זה בדיוק מה שאני מצפה משיר באירוויזיון". היו מי שזיהו שהחלק שבו נועה צועקת "יו וואנה סי מי דאנס?" "הולך להיות הרגע בהופעת לייב".

 

היו גם כאלה שצחקו מהעובדה שמדובר בשלושה שירים שחוברו יחד: "בעולם מקביל ישראל הייתה עושה קדם אירוויזיון עם שלושה שירים: Unicorn, Femininal, ו-See me Dance". או החיבה המוגזמת להארי פוטר: "נועה אמרה אני אוהבת את הארי פוטר ואבן החכמים, אבל עם הפסקת ריקוד". ביוטיוב ובטיקטוק מעריצי התחרות החלו כבר עם סרטוני התגובה לשיר והקליפ וסביר להניח שזו רק ההתחלה.

@eurovanya Replying to @eurovanya 26/37 Israel selected their song for Eurovision 2023 Noa Kirel - Unicorn #israel #unicorn #eurovision #eurovision2023 #israeltiktok ♬ Unicorn - Noa Kirel & כאן - תאגיד השידור הישראלי