"מקומה של ישראל הוא בטופ של האירוויזיון": נועה קירל ו"יוניקורן" ממשיכים לטפס בהימורים הרשמיים של התחרות. אחרי שבתחילת השבוע ישראל מוקמה במקום השמיני, היום (רביעי), אנחנו כבר מגיעים למקום השביעי - עוד לפני שהשיר עצמו נחשף.

דורון מדלי, ראש הצוות הישראלי, מגיב לראשונה בשם כל המשלחת: "אנחנו מאושרים על המקום שלנו בהימורים ובעיקר על העניין והסקרנות שנועה קירל ויוניקורן מייצרים בישראל ובאירופה. בעיניי, מקומה של ישראל הוא בטופ של האירוויזיון". 

נועה קירל, מאי ספדיה, דורון מדלי וינון יהל (צילום: יחסי ציבור)
נועה קירל, מאי ספדיה, דורון מדלי וינון יהל | צילום: יחסי ציבור

"התגובות וההתרגשות שמגיעות אלינו נותנות לנו מוטיבציה אדירה כצוות, להכין ייצוג בלתי נשכח של נועה באירוויזיון ולהפוך לעוד חלק בשרשרת הרגעים הבלתי נשכחים של ישראל באירוויזיון לאורך ההיסטוריה", הוא משתף, "במיוחד בשנה שאנחנו חוגגים 50 שנה לפעם הראשונה שישראל השתתפה בתחרות עם אילנית ו'אי שם'".

אוקראינה עדיין במקום הראשון בהימורים עם 24% לזכייה - לא נעים להודות, אבל הרבה בזכות המצב המדיני מול רוסיה. אחריה שוודיה עם 10%, נורווגיה, שבחרה בשבוע שעבר את אלסנדרה מלה ו-Queen Of Kings (שהזכיר לנו את התקווה) עם 9% לזכייה, פינלנד עם 6%, בריטניה, וצ'כיה עם 4% וישראל ונועה קירל, שמקדימות את צרפת, איטליה והולנד בעשירייה הראשונה.

אנשיה של קירל הכריזו אתמול ש"יוניקורן", השיר הישראלי לאירוויזיון 2023 ייחשף ב-8 במרץ (יום ד') - כחודשיים לפני חצי הגמר הראשון שבו ישראל תתמודד. קירל עבדה על השיר יחד עם דורון מדלי, ינון יהל ומאי ספדיה בסודיות מוחלטת, וכל המדינה, ואירופה, סוף סוף ישמעו אותו ונוכל לדעת כמה באמת מגיע לנו.