השיר האוקראיני לאירוויזיון 2022, Stefania של הלהקה קאלוש אורקסטרה הגיע השבוע לשיא של 40% זכייה בתחרות, לפי אתר ההימורים הרשמי של התחרות. עם קשר או בלי, הנציג האיטלקי מחמוד, שזכור בעיקר מהלהיט Soldi, איתו הגיע למקום השני באירוויזיון שהתקיים בישראל לפני שלוש שנים, הודה אתמול שגם הוא מקווה שהנציגים האוקראינים ינצחו ויזכה במקום הראשון.

בראיון שנערך לעיתון האיטלקי Corriere della Sera, אחרי ההופעה הראשונה בטור האירופאי שלו לקראת התחרות השנה, אמר מחמוד: "אם זה יעזור, אני אהיה הראשון שירצה שאוקראינה תנצח. הדגש צריך להיות עליהם לדעתי. אפילו 20 ניצחונות בתחרות לא שווים לעומת מה שקורה שם כרגע". רוסיה כזכור, הודחה מהתחרות עוד בתחילת המלחמה בין שתי המדינות.

בשנה שעברה, הייתה זו מונסקין האיטלקית שהניפה את גביע הזכוכית עם השיר Zittie e buoni. מחמוד נשאל בהמשך הראיון אם הוא חושב שהם יכולים לנצח שוב גם השנה: "איטליה לא יכולה לנצח שנתיים ברציפות, זה כמו עם כדורגל, ניצחת בשנה הקודמת – לא תנצח שנה לאחר מכן". 

כאמור, נכון לעכשיו אוקראינה מובילה בהימורים של התחרות שתתקיים בטורינו בעוד פחות משבועיים. מחמוד ובלנאקו מיד אחריהם עם Brividi. איפה ישראל? מיכאל בן דוד ו-I.M הדרדרו בינתיים כבר למקום שלישי מהסוף - כלומר מקום 37 מתוך 40. רק נס כנראה יציל אותנו.