בשבועות האחרונים רצו דיווחים ושמועות שהנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 מיכאל בן דוד, לא מרוצה מהיחס של התאגיד כלפיו ושוקל אפילו לפרוש. לכן, זה לא מפתיע שגאגא בוקינג, שמנוהלת על ידי יואב גרוס ואורון כלפון, החליטו להחתים את התכשיט הלאומי החדש.

כזכור, בן דוד נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו במאי שבאיטליה עם השיר "I.M" שיצרו חן אהרוני, אסי טל וליאור סעדיה. הוא מצטרף לנבחרת כוכבים בישראל כמו סטטיק ובן אל, מרגי, אגם בוחבוט, שחר סאול. לאחרונה מתמודד נוסף מאקס פקטור הצטרף לנבחרת הזו, עילאי אלמקייס. אחרי שהיה במשא ומתן מתקדם עם ליאם הפקות, החברה של אייל גולן, הזמר הצעיר החליט להצטרף לצמד גרוס וכלפון.

ישראל והשיר של בן דוד כידוע לא נמצאים כרגע במקום מזהיר למדי בהימורים, 37 כשאחרינו רק רומניה (שעוד לא בחרה שיר לתחרות), סלובניה וצפון מקדוניה. הסיכוי שלנו לזכות בתחרות עומדת על פחות מאחוז, אבל כנראה החתימה של בן דוד בגאגא אמורה להוסיף לו פן מקצועי ומי יודע אולי גם יצירת באזז סביב השיר. עם קשר, או שלא, מחר (חמישי) הוא יצלם את הקליפ הרשמי של השיר "I.M".

בראיון שקיים לאחרונה ברצועת הבוקר של ניב רסקין, בן דוד סיפר שהוא לא מתרגש כל כך מההימורים. כשנשאל על הסיכויים לנצח הוא ענה: "צריך לגשת לזה בעירבון מוגבל. להגיד לך שאני לא מדמיין? אני מדמיין. צריך להמשיך לדמיין". עכשיו נשאר לראות אם ההחתמה הזו תעזור לו להגשים את הדמיונות והחלום.