יאניס פיטרסאנס, סולן להקת ציטי זני שתייצג את לטביה באירוויזיון 2022, רצה להדליק את הקהל הלונדוני שהגיע למסיבת קדם אירוויזיון שלשום והחליט לעשות את האקט הכי רוקנרולי שיכול להיות: לקפוץ לקהל. הבעיה היחידה הייתה שלא היה מי שיתפוס אותו.

"לפי נסיון הצלילה הקשה הזה, ציטי זני העריכו יתר על המידה את התמיכה שלהם מהקהל", צייץ העיתונאי מארק קירניי יחד עם אחד מהתיעודים היפים של האירוע. בסרטון שהעלה, שצולם על ידי אחד מהנוכחים בקהל, פיטרסאנס מסמן לקהל שהוא הולך לקפוץ ומכין אותם לתפוס אותו, אבל כאמור זה לא ממש עזר לו כי הוא פשוט התרסק על הרצפה.

 

"אני אובססיבית לקהל שלא תפס אותו", "אחד מהרגעים הטובים ביותר מאתמול בלילה, לא ציפיתי לזה" ו"אאוץ'! אכל את הרצפה", היו רק חלק מהתגובות לסרטונים שתיעדו את הכישלון המפואר של הלהקה. 

לטובת מי שפספס, נזכיר שציטי זני עוררו כבר הסערה כשהשיר שלהם Eat Your Salad שכולל את השורה "במקום בשר אני אוכל ירקות ו***, אני אוהב את שניהם פרשים, אוהב את שניהם מלאים במיץ", נבחר לייצג את לטביה. בקדם עצמו הסולן דילג על המילה הבעייתית על מנת למנוע צנזורה, אבל זה לא יפתיע אותנו בכלל אם בשידור החי של התחרות פיטרסאנס יבחר לשיר אותה בהפתעה בכל זאת.