הראיון הבלעדי שנתן חן אהרוני למגזין mako, שם יצא נגד הפקת האירוויזיון והנציג של ישראל מיכאל בן דוד, עורר סערה ברשתות והביא לתגובות נגד ההתנהלות של ההפקה. בין התגובות היו "נשמה, היית צריך לבקש צו מניעה ולמנוע מהשיר הזה להופיע בטורינו! למה לוותר ככה?", "בושה שהתייחסו אליכם בצורה הזו. בסוף הקארמה חוזרת", "פאקינג ידעתי!!!! אמרתי אין מצב שזו הייתה בחירה שלכם, ממש מעצבן. אין עליכם", ו"ביזיון של התנהלות מולכם, הבאתם שיר נהדר, עשיתם עיבוד מעולה! לא יאמן ההתנהלות ההזויה, המזלזלת והפוגענית" ועוד עשרות תגובות נגד הפקת האירוויזיון.

אבל בין כל התגובות של "האזרחים", הייתה תגובה אחת שמשכה את תשומת ליבנו - התגובה של הנציג של ישראל באירוויזיון, מיכאל בן דוד. הנציג הישראלי, שלפי אהרוני, לא שיתף אותו שהגרסה שלו הוחלפה למרות שהשניים דיברו יום לפני צילומי הקליפ - דווקא לא עלה להתקפה נגד היוצר המקורי וגם לא הכחיש את הטענות שלו, אלא החליט להגיב בצורה רגועה ודי פוליטית עם "כפרה עליך", פלוס לבבות. אגב, אם תחפשו בתגובה המדוברת לייק של אהרוני לא תמצאו, נראה שהדם הרע עוד זורם אצל אהרוני.

כזכור, חן אהרוני, ששלח את I.M יחד עם לידור סעדיה ואסי טל, סיפר ל-mako שהוא לא שותף בשינוי של העיבוד, ותקף את תאגיד השידור על כך שלא הזמינו אותו למסיבת העיתונאים בה הושק השיר והקליפ. בנוסף, אהרוני טען כי בהפקה הבהירו לו כי הוא לא יהיה חלק מהמשלחת, צעדים שלדבריו שברו לו את הלב.

עוד אמר כי למרות שדיבר עם בן דוד יממה לפני השקת השיר הוא לא סיפר לו על השינוי והתנהל כאילו הכול כרגיל: "מעבר לזה שמיכאל בחור מאוד מוכשר, הוא עדיין צעיר בתחום. באחת השיחות שלי איתו אני הסברתי לו, כי לי יש את הניסיון הזה, שאנשים סביבו תמיד יהיו עם אינטרס, אלה של ההפקה רוצים כמה שפחות כאבי ראש, כמה שפחות הוצאות. הוא עשה את הבחירות שלו וההחלטות שלו, ואני מבין אותו. כל מה שיש לי זה לאחל בהצלחה ולקבל בחיוך את מה שיש", סיפר אהרוני.

כשנשאל על דורון מדלי, שהיה חלק בלתי נפרד מהאירוויזיון עם TOY של נטע ברזילי, השיב: "ברור שהוא היה, בטח. ואני מניח שגם מהצד של נטע, היא התעקשה על הצוות שלה, ומיכאל שמח על מי שעוטף אותו וזה בסדר. יצא לי לראות יוצרים אחרים יושבים ביציע. זו פחות החוויה שאני רוצה".