אחרי שבוע שלם של הצבעות, וחודש אחרי שקטפה את המקום הראשון בגמר "הכוכב הבא", הערב נחשף השיר הזוכה איתו תיסע עדן אלנה לתחרות הזמר הגדולה בעולם שתיערך בחודש מאי הקרוב בעיר רוטרדם שבהולנד.

השיר הזוכה נבחר לאחר שקלול נתוני ההצבעות של הוועדה המקצועית (50%), הצבעת הקהל המוקדמת שהחלה עם פרסום השירים ב-27 בפברואר ועד לפני פתיחת המשדר לבחירת השיר (10%), הצבעות הקהל בזמן הקצוב במשדר (30%) ונתוני ההצבעה מעמדות השיפוט (10%).

במהלך הערב הופיעו על הבמה משתתפי הכוכב הבא במחרוזת שירי אירוויזיון, נציג ישראל לאירוויזיון 2019, קובי מרימי בנאמבר מיוחד, ולהקת שלווה בגרסה מיוחדת לשיר Toy. את עמדות השיפוט איישו בין היתר הראל סקעת, עדן חסון, ירדן (ג'ורדי) פלג, ודלית רצ'שטר.

עדן אלנה בקדם (צילום: רפי דלויה)
בדרך להולנד. עידן רייכל, ינון יהל, עדן אלנה ודורון מדלי | צילום: רפי דלויה

ארבעת השירים שהתמודדו על הזכות להיות זה שייצג את ישראל היו: Savior in the sound (מילים ולחן: אורן עמנואל, טליה לונדונר, אורי אבני); Roots (מילים נתן גושן, לחן: נתן גושן וסתיו בגר); Rakata (מילים: גל ג'ו כהן, איל ישי, צליל קליפי, לחן: גל ג'ו כהן, איל ישי, צליל קליפי, ערן קאשי); ו-Feker libi (מילים ולחן: דורון מדלי ועידן רייכל).

אחרי ערב מותח במיוחד, בו כל יוצרי השירים כססו ציפורניים בדרך לגלות מי מהם הוא הזוכה הגדול, נחשף כי דורון מדלי יחזור שוב אל הבמה שהוא כל כך אוהב, הפעם בניצוחה של עדן אלנה על הבמה ורייכל לצדו עם Feker libi, אשר יהיה שזה שינסה להחזיר את התחרות לישראל אחרי שנה אחת בדיוק.

"אני לא אומרת מה היה הפייבוריט שלי, אבל זה כיף גדול, זה שיר שמייצג את כל המדינה, הוא מרגש. זה שיר שנכתב על בן הזוג שלי, יונתן, לפחות זה מה שמדלי אמר לי", סיפרה עם חיוך ענק עדן בסיום הערב. "אם תהיה לי הפסקה לנשום עד התחרות אנסה להיפגש עם חברות, ואחרי זה אתחיל לעבוד כמו משוגעת. אני מקווה לנצח".