מה צריך לעשות כדי לשכנע את בונו להגיע לישראל עוד שבוע? אם שואלים את סיגל גשורי, זה דורש מכתב עם 1,111,111 חתימות ומטרה טובה. והיא הולכת על זה. אבל רגע לפני בונו, בואו נסביר על מה בכלל מדובר. גשורי, אשת עסקים לשעבר ויזמית רוחנית בהווה, פיתחה אפליקציה שנקראת "11:11" ולה מטרה פשוטה אך משמעותית: לגרום לאנשים לעצור לרגע.

"השעה הזאת היא שער אנרגטי של מודעות גבוהה", מספרת גשורי. "מה שאנחנו מבקשים לעשות זה שאנשים יעצרו בשעה הזאת בדיוק למשך דקה, לדקה של חשיבה חיובית על משהו שהם מודים עליו או רוצים אותו. זה רעיון שעוד מימי ג'ון לנון מדברים עליו, לאחד את העולם המשוסע. עשרות אמנים בהוליווד מתחברים לדבר הזה, ואנחנו לקחנו את הרעיון הפסיכולוגי העמוק הזה של חשיבה חיובית עם רעיון ניו אייג'י וחיברנו אותנו לאפליקציה. כל האפליקציה הזאת היא תרומה לקהילה של אנשי הייטק בכירים במדינת ישראל, מנכ"ל מיקורוסופט ישראל לשעבר בין היתר".

הרעיון פשוט, אבל על פי גשורי הוא יכול לשנות לגמרי את הלך הרוח שלנו בחיים. "רוב האנשים כל היום רצים כי יש להם מטלות או שהם דואגים ממשהו", היא אומרת, "אבל אם יעצרו לרגע אחד ובאותה הדקה הם יחוו אנרגיה חיובית זה ישנה להם את הלך המחשבה. אם עושים את זה כל יום לאט לאט הנפש שלך תדע להתמקד במה שחשוב ולא בשטויות שאנחנו כל היום מתעסקים בהם ואף אחד לא זוכר אותם חודשיים אחרי".

לכבוד אירוע ההשקה של האפליקציה, שיתקיים כמובן ב-11.11, גשורי מתכננת להביא את בונו, סולן להקת יו טו.  "בונו היא דמות ראויה לחיקוי כי הוא כוכב על שהקים מפעל הומינטרגי מהגדולים בעולם והיה מועמד לפרס נובל על זה", היא מסבירה. "אנחנו עושים איזשהו תרגיל בכוח ההמונים, לקחנו את המשפט שבונו אמר הרבה פעמים - 'הכוח של האנשים גדול יותר מהאנשים שבעמדת כוח', ואנחנו אומרים - בוא נשתמש בכוח של אזרחי ישראל להביא את בונו להביא את בונו לטקס ההשקה".

#Bono1111

A video posted by @shukyisme on

על פי גשורי, קיים קשר עם אנשיו של בונו והסיכוי שהוא אכן ישתכנע להגיע גדול, אם כמות גדולה של אנשים ירתמו למטרה הזאת. לצורך כך הוקם קמפיין אינטרנטי תחת השם "Bono Bo" באמצועתו כולנו יכולים לחתום ולהצטרף ליוזמה. רבים כבר התגייסו, ביניהם גם דמויות כמו ארקדי דוכין, עינת שרוף, רן שריג, דידי הררי, מיכאלה ברקו ועוד. גשורי אופטימית: "אני לא עושה שום דבר שאני לא מאמינה בו. אני מאמינה שבניתי לו הצעה שהוא צריך להיות מטומטם כדי לסרב לה, והוא מאוד חכם. אם נצליח אז כל העולם ישדר את זה, זה יחסי ציבור מדהימים כי רוב האנשים בישראל מכירים את בונו וכמעט אף אחד לא מכיר את זה שיש לו מפעל הומינטרי, אז עשיתי לו קמפיין יחסי ציבור מדהים שלא עלה לו כלום". יאללה, בונו, בוא.