אמרו שנועה קירל העתיקה את השיר מדוג׳ה קאט, כתבו שהיא סמפלה את "Mr. Sandman", הגיבו שהיא העתיקה את הלבוש מליידי גאגא וצעקו שהיא משתמשת במיניות שלה וזה זול. אוקיי, אז זו בדיוק המטרה. הדמיון לדוג׳ה קט פינת אריאנה גרנדה שם אותה ברוח התקופה בפופ. הסמפול של השיר המתוק והעתיק נעשה בדיוק בשביל שהאוזן של הקהל (ובעיקר של האמריקאים, החדשים להצטרף) תזהה את הקלאסיקה משנות החמישים, וגם האאוטפיטס בקליפ נעשו בשביל להתאים לטרנדים האמריקאים, מישהו ציפה לאוברול מנומר? רוצה לומר: זה לא באג, זה פיצ׳ר.

העיסוק כרגע ב"האם זה להיט או לא" והנסיונות לקבוע "האם היא תצליח בארה"ב או לא" לא נכונים ולא מחוברים למציאות. השיר הזה הוא רק צעד טקטי ראשון במהלך אסטרטגי גדול הרבה יותר. נכון לעכשיו נועה לא צריכה להביא את להיט חייה שיביא לה מועמדויות לפרסים, היא צריכה לבצע דריסת רגל מינימלית (עד בינונית) בשוק האמריקאי. מספיק שהשיר יתפוס בטיקטוק, יהפוך לוויראלי וישובץ בכמה פליילסטים נחשקים וזו תהיה פתיחה מרשימה לגמרי.

למרות עידן הטיקטוק והפרסום המהיר, לרוב המוחלט של ההצלחות הענקיות באמריקה לקח שנים להגיע למעמד – דה וויקנד אחרי שלושה אלבומים, ליזו באלבום השני, בילי אייליש הוציאה אי.פי לפני שהתחילה לספור את הפרסים. לדברים האלה לוקח זמן להתקבע, וברגע שהמטרה היא כל העולם גורל שיר לא נקבע ע"י תחנת רדיו אחת או עורך ספוטיפיי מקומי. וגם אז, לא כל שיר של אריאנה גרנדה הוא להיט שמתפוצץ בכל מספרה בברוקלין ולא כל שיר של דואה ליפה מתנגן בכל חנות בגדים בבוסטון.

אם באמת ממהרים להסיק מסקנות מ- "Please Don't Suck", מה שבולט בו זה חוסר איפיון מיוחד. משהו שיגרום לקהל האמריקאי להתאהב במה שנועה מביאה לבמה ולא כוכבת פופ אחרת שהייתה יכולה לשיר אותו. זה כאילו נועה לא משתמשת ביתרונות שלה מול דוג׳ה וחברותיה באמריקה - היא חצופה, היא כריזמטית ומעל לכל - היא ישראלית.

כפי שראיתם דרך הסטורי של עומר אדם בשנה האחרונה, אין מקום שלא תנעצו בו סיכה (דיגיטלית באייפון) במפה ולא תמצאו איש עסקים ישראלי או יהודי. ממיאמי ועד לוס אנג׳לס יהיו לא מעט ישראלים או יהודים שישמחו להרים לנסיכת הפופ של המידל איסט, אבל דבר אחד אנשי העסקים מאטלנטיק ופיט גנברג נשיא מחלקת ה-A&R חייבים להבין: הסאונד הישראלי חייב להיות שם.

אין פה ציפייה שהיא תזרוק מילים כמו "יאללה" או "חביבי", אלא יותר שילוב אלמנטים תרבותיים כמו שרוסליה (מספרד) וג׳יי באלווין (מקולומביה) עשו כשפלשו לאמריקה הצפונית. כך גם הסאונד הישראלי חייב להיות נוכח. בלעדיו לא יהיה לה באמת הבדל בינה לבין דוג׳ה קאט או ביבי רקסה. החוק הראשון בכלכלת השוק החופשי שארה"ב המציאה הוא יתרון יחסי - ענף שאין לך בו יתרון משמעותי על המתחרים, עדיף שתוותר עליו ובטח שלא תשקיע בו כסף. אז מעכשיו עדיף שתשאלו: נו, אז מה היתרון היחסי של נועה?