לורד, רק בת 16, עם "הירואין טהור", הכי לוהטת באמריקה
לורד עם האלבום "Pure Heroine" היא הסנסציה הגדולה של 2013 במוזיקה העולמית. פיטבול גייס את קאשה לצורך להיט הקאנטרי דאנס "Timber". סיה וכריסטינה אגילרה טובות בפס-קול "משחקי הרעב", ורובי וויליאמס נשמע טוב ב-"Go Gentle" מתוך אלבום חדש


בימים בהם מיילי סיירוס וריהאנה מתפשטות כדי למכור שירים (טובים דווקא) וקייטי פרי, בריטני ספירס וליידי גאגא משעממות למוות עם סינגלים תפלים, מזל שיש גם הצלות כמו לורד. בת ה-16 הניו זילנדית כבשה את המקום הראשון באמריקה בשבוע שעבר והפכה לסנסציה הגדולה של 2013 במוזיקה העולמית.
באופן אירוני, גם לורד היא סוג של כוכבת פופ שנבנתה במפעל לייצור כוכבי פופ, אחרי שהוחתמה בחברת תקליטים גדולה בגיל 12. היא שונה ממיילי סיירוס בעיקר כי האסטרטגיה במקרה שלה התכתבה יותר עם האישיות האינטיליגנטית שלה - כמו שאפשר להבין מהטקסטים המוצלחים - ועם קול שמזכיר זמרות שפחות גדלו על ברכי דיסני. הפקת הפופ שלה קצת יותר מתוחכמת, עם נגיעות היפ הופ, דאנס ואינדי, במטרה לקרוץ לשוק ההיפסטרי הגואה של השנים האחרונות.
התוצאה היא אלבום בכורה סופר-מוצלח בשם "Pure Heroine", שמגיע אחרי EP קצר ומוצלח כשעצמו, מכתיר אותה כהבטחה גדולה לשנים הקרובות. מלבד הלהיט הגלגל"צי הגדול "Royals", יש בו עוד לא מעט הברקות פופ קטנות. למשל הסינגל החדש "Team" וזה שלפניו "Tennis Court". נסו גם את "Lux 400" ו-"Buzzcut Season". ולהשלמת החוויה שווה לשים יד גם על האי פי, שכולל עוד כמה שירים מוצלחים כמו למשל "Million Dolar Bills".
לורד אומנם לא המציאה שום דבר חדש, למעשה עברנו לפני שנתיים משהו דומה מאוד עם לנה דל-ריי, שסיפקה גם היא פופ איכותי מהונדס, אשר נקנה במיטב הדולרים של האבא העשיר שלה. אבל בשנה שבה מיילי סיירוס השתלטה עם הטוורקינג שלה על כל חלקה טובה, אין יותר טוב מה"הירואין הטהור" של לורד, בשביל לשבת קצת ולהתרכז רק במוזיקה.