שלב "שופטים מקרוב" עשה חסד עם נדב גדג' הלא יציב, וסער דוידוב הסופר-אותנטי, אבל השאיר בחוץ את הקולות המדהימים של לירוז בלאס ומור בוני, בגלל שלא גילו מספיק אישיות. זה אומר שהשופטים לא מחפשים רק מיתרים מדהימים, אלא גם דמות של אמן, כמו צדוק גרמה שהפך את השיר של אריאל זילבר למשהו חדש. מה שמחזיר אותנו לעומר כרמלי, בחור מוכשר שעם קצת יותר עבודה והשתפשפות יכול התקדם. אלברט גריגוריאן, מרוב שהוא נשמע חו"ל, צריך לנסות שם.

צדוק גרמה – "בדיעבד"

צדוק גרמה המכונה "ג'רמיה" עוד מימיו בצמד ה"יאמאנז", לקח שיר חצי היתולי של אריאל זילבר ודני סנדרסון ועשה ממנו שיר של אהבה נכזבת. האלמנט המרכזי בקאבר שלו הוא שבירת הקצב של הביצוע המקורי, שהוא מאוד זילברי, לכיוון הרוקנ'רול. השבירה הזו נתנה לשיר מימד חדש לגמרי שלתוכו גרמה יכול לצקת רגש בעזרת הקול הנחמד שלו. מצד שני, אני לא חושב שהאופן שבו הוא שר מחזיק שיר שלם. בעיבוד לבמה זה היה צריך לגדול, ושם יהיה המבחן האמיתי שלו.
ציון: 9
מילות השיר בשירונט

 

אוה על קנרש – That's Life

אוה על קנרש היא קודם כל קול נפלא של בחורה לבנה עם צבעים מגוונים, על גבול זמרת הנשמה השחורה (וברור שגם את זה היא יכולה לשיר). גם המבטא שלה באנגלית לא רע, ובולטת ממנו הקלות שבה היא שרה, האלגנטיות חסרת המאמץ. למרות שהיא נראתה לחוצה וחסרת ביטחון, היא צלחה את הביצוע די בקלות. מנגד, זה נשאר ברמה הקלילה, ולא ממש נוגע. היא לא מצליחה לתרגם את הקול המצויין שלה להגשה כובשת או מרגשת. היא לא היתה מספיק מושכת במובן של לרצות לשמוע אותה עוד. היא תהיה חייבת להביא עוד משהו, עוד אלמנטים, או לעשות משהו אחר.
ציון: 8
מילות השיר בשירונט

 

עומר כרמלי -  R U Mine

עומר כרמלי הגיע לאודישן עם קחון, שזו הברקה עבור אמן שרוצה לשלב תיפוף ושירה (וכן, אנחנו יודעים שבניגוד לטעות שפלט מוקי, יש מתופפים בארץ ששרים, כמו ירמי קפלן ושחר אבן-צור. יופי. אפשר להירגע? תודה). גם באודישן הזה השירה באה על חשבון התיפוף וההפך, כשהפעם, בל כל הסאונד מסביב, גם בלטו קצת הזיופים שלו. יש לו צבע קול מאוד יפה, הוא רוקר, הוא גראנג'ר, אבל הקטע שלו עובד רק חלקית, ונדמה שאפילו אלכס טרנר עצמו היה מתקשה להעביר אותו כאן.
ציון: 7.5
מילות השיר בשירונט

 

אלברט גריגוריאן – La La La

מבחינה טכנית ווקאלית אלברט גרגוריאן הוא ראפר ברמה בינלאומית, שנשמע מקצוען, ממש כמו דיסק בחי, בלי אולפן. לכן אני ממליץ לו לנסות את מזלו בחו"ל. באמת. שם יעריכו יותר את היכולות הטכניות הגבוהות שלו והוא יוכל להתקדם אמנותית. בארץ הוא יישמע תמיד כמו חיקוי מעולה של משהו מחו"ל, שזה אחלה גימיק להופעות במועדונים. אבל בשביל לבנות קריירה כראפר צריך לכתוב שירים אישיים שהקהל שלך יתחבר אליהם, מה שיהיה יותר קשה לו בארץ באנגלית. השיר שאיתו הגיע לאודישן לא נשמע מספיק אותנטי, וזו הבעיה שלו.
ציון: 8.5

 

סער דוידוב – אלוהיי

לעומת אלברט, שהוא טכנאי מעולה, סער דוידוב הוא הדבר האמיתי. כראפר הוא עושה את מה שהוא אמור לעשות וכותב בשירים את סיפור חייו, תקוותיו ותפילותיו. בזה הוא מרגש, בזה הוא מדמיע. מבחינת הביצוע הוא גם יצא תותח, כי גם הראפ היה ברמה טובה, וגם הפזמון עם המלודיה התלבש לו בלי זיופים. יחסית לשלב הזה בתוכנית הוא אדיר, מפעל לייצור שירי ראפ מרגשים.
ציון: 9.5

 

לירוז בלאס – Halo
_OBJללירוז בלאס יש ווקאל מדהים. קול שאפשר לצלול בתוכו לעומק, טכניקה נהדרת, יש לה מיתרים נדירים בכל הרמות, חווייה לשמוע אותה שרה. לצד זאת, היא לוקה בהגשה של השיר מבחינת הפרפורמנס. היא לא מצליחה לחצות את קו המיקרופון בדרך ללב של המאזין, שנשבה בקסמיי הקול שלה, אבל היא נשארת מרוחקת מדי בשבילו. היא נפלאה, באמת, אבל לא מרגשת. אני חושב שהיה מגיע לה להישאר בתוכנית, כדי לחצוב מעצמה ביצועים שכן יפתחו את מעיינות הרגש שלה ויזרימו את העצב האישי שלה אל הצופים. האודישן עצמו היה יפה מאוד.
ציון: 8.5
מילות השיר בשירונט

 

נדב גדג' – Lately
_OBJהביצוע של נדב גדג' סבל מחוסר אחידות. הוא זמר נשמה לא רע, אבל היו לו הרבה עליות וירידות, וחוסר שליטה בניואנסים שהוא ניסה לבצע. זה היה בעוכריו, כמו גם חוסר היכולת שלו למצוא על הבמה את הפוזיציה הנכונה והנוחה לשיר בה. הוא לא בחור קטן, ולפעמים שיר כמו "לייטלי" סוחב את המבצע לכל מיני העוויות פנים ותנועות גוף, שהוא חייב ללמוד לנהל נכון. בסך הכל הוא כן כישרון גדול, מגיל צעיר, ויכול להיות עוד הרבה יותר טוב. רק שישיר גם משהו בעברית.
ציון: 8.5
מילות השיר בשירונט

 

מור בוני - Make You Feel My Love
_OBJמהמעט שאפשר היה לשמוע באודישן הזה, למור בוני יש את הקול הכי מגניב מכל המתחרים. קול של זמרת שיכולה לשיר כל מיני סגנונות ולהישמע גם חביבה וגם עמוקה, גם קלאסית וגם סקסית. לא ברור אחרי שלל המחמאות מהשופטים לביוע המוין שלה לשיר של אדל, היא סיימה את התוכנית בחוץ.
ציון: 9
מילות השיר בשירונט

 

נאוה תהילה ולקר - Love me Tender
_OBJזה יישמע קצת אכזרי, אבל אחד המצבים הכי מיוחדים בקריירה של אמן הוא המצב שבו הוא מרוסק, נפשית ו/או פיזית. נאוה תהילה ולקר הגיעה לתוכנית חולה ועם לב שבור ונתנה ביצוע שעושה ממך שלולית ברגע. יש מפיקים מוזיקליים שמשפילים את הזמרות שלהם באולפן ועושים מהן אבק, כדי להוציא מהן בהקלטה את השבריריות והפגיעות שיצאו ממנה כאן באופן טבעי. זה היה רגע נדיר של אמת צרופה, ורגע נדיר של אמנות לשמה, בו הצטרפה ולקר רשמית ל"הארט ברייק הוטל", בדיוק בשבוע בו ציינו את יום הולדתו השמונים של אלביס פרסלי, המבצע המקורי של השיר ששרה.
ציון: 9.5
מילות השיר בשירונט