בקיץ האחרון הסעירה התשוקה הלא ממומשת של ג'ולייטה כלפי אביהו שבת את מעריצי הסדרה "חי בלה לה לנד". ג'ולייטה התוודתה בפניו שהיא רוצה אותו, והוא לא נתן לה להתקרב. "כבר שלוש שנים שאין לי אהבה, ואני לא פוסלת מישהו מהמקצוע שלי", הסבירה ג'ולייטה למה התחילה עם שבת. "יש לי ביצים מברזל", הסביר שבת איך הצליח לדחות אותה.

"תשאל אותה אם שברתי את ליבה", אומר אביהו שבת. "זה רגע לא נעים, במיוחד לבחורה כמוני, שלא רגילה לקבל 'לא'. ברגע שאתה מקבל 'לא' - קשה לקבל את זה", מסבירה ג'ולייטה.

המתח הרומנטי ביניהם הגיע לאולפן ההקלטות, שם נפגשו השניים להקלטת הדואט "לא יודע/ת כלום על אהבה", שצפוי לצאת בימים אלה. את השיר כתב דורון מדלי והלחין, עיבוד והפיק רביב רם בן מנחם. בימים אלה מתכננים שבת וג'ולייטה גם מופע משותף.

ג'ולייטה: "לא התאהבתי באביהו, נדלקתי עליו"

"אני בת 23 ואני הכי יודעת מה זה אהבה", אומרת ג'ולייטה בהתייחסות לכותרת ולמילות השיר. "הדבר האחרון שאתה יכול להגיד עלי הוא שאני לא יודעת מה זו אהבה... אבל לא התאהבתי באביהו, נדלקתי עליו, כי הוא בחור מושך".

על הדואט עצמו היא אומרת: "איך ששמעתי 'אביהו' ישר רצתי, כי (כמו במילות השיר) התחברתי חיבור ספיריטואלי, ולא וירטואלי". לגבי מילות השיר מפנה ג'ולייטה לדורון מדלי, כותב הטקסט, שכתב לה גם את הלהיט "מלכה גדולה" (בקרוב היא תוציא גם שיר שכתב לה דודו אהרון).

אביהו שבת, מצדו, הוציא לאחרונה את אלבומו השני "עושה לך טוב", ואומר על 'חי בלה לה לנד': "קרתה לנו תהפוכה טובה". "יש ג'ולייטה לפני ואחרי 'לה לה לנד'", אומרת הכוכבת העולה. "אומרים לי שאני פליטת ריאליטי, יש לך דקות של תהילה אז תנצלי אותן, ואני לא פליטת ריאליטי, אני עובדת בשביל זה עשר שנים".