שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
נגיעה בפצע פנימי. שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי

בתחילת השנה הוציאה שרי גבעתי את השיר "Into Your Heart", שיר מקורי ראשון באנגלית וסינגל מתוך אלבום הבכורה שלה, שמתוכנן לצאת בקרוב. את השיר כתבה והלחינה עם ג'ונה ג'ונסון, ובינתיים הוא עבר את ה- 130,000 צפיות ביוטיוב, הגיע למספר הורדות מרשים ב itunes והושמע ברדיו האינטרנטי האמריקאי FM1.

כעת מגיע תורו של הקליפ, שצולם בוילה מפוארת בהרצליה פיתוח, בבימויו של קואצ'ר השחנים ערן פסח, שגם הגה את העלילה. על מלאכת הצילום הופקד דודו סטאיז'מאסטר, צלם קולנוע ישראלי, שהגיע לארץ היישר מצילומי הסרט "אייסמן" בכיכובה של וינונה רידר. מנהל ההפקה בצילומים היה שגיא, בן זוגה של גבעתי בחמשת החודשים האחרונים.

שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
"אני מתעמתת כאן עם עצמי" שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי

שרי גבעתי עצמה מסבירה במה עוסק הקליפ: "יש בית אחד שבו גרות שתי נשים, ששתיהן למעשה אותה אחת, ואני מגלמת את שתיהן, משחקת את עצמי פעמיים, כשלמעשה שתיהן היא אותה אישה. אחרי שכל החיים היא נמנעת מלהפגש עם עצמה מחליטה שהגיע הזמן להכרות. היא פוגשת עצמה ומתעמתת עם עצמה".

"מה שקורה שם הוא שיגעון ונגיעה בפצע פנימי. היא מתחילה לשאול את עצמה שאלות כמו כמה אתה משתגע, מה כואב לך, מה מניע אותך, ממש התעמתות עם עצמך. קשה להסביר כי זה סוריאליסטי. כשכתבתי את השיר נאלצתי לפגוש את עצמי ולהתעמת עם אמיתות שלא ראיתי בעבר, שהסתרתי ממני. עצם העובדה שגם הייתי צריכה לשחק את האמת הזאת בקליפ שחררה אותי לחופשי".

-כלומר?
"הפיתרון בסוף של הקליפ הוא שהיא מרגישה חופשיה, כי היא גילתה מי היא ומבינה שהיא לא מסתירה יותר. היא שחררה את עצמה מהאיפוק והמסכה, מהפרצוף השמח שבו הכל בשליטה שהוחזק עד היום. זה משליך על הרבה דברים, על תדמית, על לחיות את החיים אחרת, כי לפעמים התדמית שלך בעיני עצמך היא לא נכונהזה קליפ שהוא כמו ללכת לפסיכולוג בפעם הראשונה".

שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
"פגשתי אמיתות לא נעימות". שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי

במקביל ממשיכה גבעתי בנסיונות הפריצה לקריירה בחו"ל. לפני כחודשיים היא הצטלמה גבעתי לקליפ "When You Dreaming" בהוליווד, לאלבום הבינלאומי של המפיק המוזיקלי מייקל וואנדמאקר ולפני כשלושה חודשים נכנס הקאבר שעשתה עם דור דקל ללהיט "Always" של להקת "Erasure" לתחנות הרדיו ברומניה.

שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
,קשה להסביר, זה סוריאליסטי". שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי

שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
"כמה אתה משוגע, מה כואב לך, מה מניע אותך". שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי
שרי גבעתי בצילומי קליפ (צילום: מורן סטויצקי)
"זה כמו ללכת לפסיכולוג בפעם הראשונה". שרי גבעתי בצילומי הקליפ | צילום: מורן סטויצקי
_

>> הצביעו והשפיעו במצעד הלהיטים השבועי של mako, שירונט והתחנות האיזוריות