דוד דריי: "נמס ממך"  (תמונת AVI: mako)
ייגע בלב? דוד דריי | תמונת AVI: mako

"הכוכב הבא" תיפתח הערב בדו-קרב הדחה בין דוד דריי שישיר את "הכל עד לכאן" של עמיר בניון, לבין חן לוי שתנסה לצוד את ליבו של הקהל עם "עץ ירוק מפלסטיק" של מרגלית צנעני.

אם דריי ינצח הוא יזכה לשיר הערב את "נגעת לי בלב" של אייל גולן, שיר הנושא מאלבומו שיצא לפני שנתיים. אם לוי תנצח היא תנסה את כוחה עם הבלדה "יש לך אותי" של להקת "תיסלם", מהאיחוד של הלהקה בתחילת שנות ה-90'.

ומה ישירו אלה שלא מועמדים להדחה? טינה איברגימוב לקחה על עצמה את "At Last", שיר הנשמה של אטה ג'יימס, שמוכר לקהל הצעיר מהביצוע של ביונסה - משימה לא פשוטה.

ענבל בקמן תלך על "מרי לו" הרוקנ'רול של צביקה פיק, שמתחיל כ"רוק מתקדם", מתוך אלבומו הקלאסי "מוסיקה". מסקרן יהיה לשמוע מה היא תכין ממנו הפעם.

אליאס מלייב ישתדל לרגש כהרגלו את המעריצות עם "מעליות" של דודו טסה, מהשירים היפים שיצאו בארץ בעשור האחרון.

האחים גת (צילום: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
ביטלמאניה. האחים גת | צילום: רונן אקרמן, יחסי ציבור

רינת כהן בחרה שיר שעל הנייר מתאים לקול שלה - "לבכות" שכתב שר האוצר יאיר לפיד לשופטת ריטה, ובוצע בעבר בהצלחה גדול על ידי דיאנה גולבי.

עומר דץ הולך על בטוח עם "הייתי בגן עדן", שיר הדיכאון היפהפה שכתב אהוד מנור ז"ל, הלחין שמעון בוסקילה, ושרה במקור שרית חדד.

גם אביתר קורקוס בוחר בעמיר בניון, בשיר האהבה "יש לי חלום", המייחל להקמת קן משפחתי, מתוך אלבום הבכורה שלו "רק את".

אריה וגיל גת הולכים על הקלאסיקה שבקלאסיקה: "ילדים של החיים" הנפלא, שכתב והלחין שלום חנוך, והוקלט על ידי חנוך וגם כמובן על ידי אריק איינשטיין. מעניין מאוד יהיה לשמוע לאיזה כיוון ייקחו האחים את השיר.

>> כל מילות השירים כאן ב"שירונט"