מיקה קרני פרומו (צילום: אלדד רפאלי)
שרה נפלא, כרגיל. מיקה קרני | צילום: אלדד רפאלי

מיקה קרני מוציאה אלבום חדש, שמיני במספר, בשם "אלבום משפחתי", שמגיע כשנתיים לאחר צאת אלבומה האחרון.

האלבום נולד כאשר במשך שנה שלמה תיעדו בני משפחתה של קרני את חייהם לעונה השנייה בסדרה "מחוברות" והחליטו לתעד זאת גם ב"אלבום משפחתי".

באלבום לוקחים חלק כל בני הבית. בעלה של מיקה, המוזיקאי מיקי שביב ובנה בן ה-21 יותם, שהיו שותפים פעילים לכתיבה, להלחנה, לעיבוד ולהפקת האלבום, ושתי בנותיה הקטנות, יסמין בת ה- 12 ועמליה בת ה- 7, שתרמו לאלבום משירתן הצעירה, המוכיחה כי הכישרון עובר בגנים.

עד כה יצאו לרדיו שני סינגלים מתוך "האלבום המשפחתי": "מיטשל", חידוש מיוחד ללהיטה הגדול של מיקה קרני, אותו היא מבצעת יחד עם בתה יסמין והשיר "רגע לפני". כאן אתם יכולים להאזין לשלושה שירים נוספים ממנו: "הורס אותי", "שיר המסטול" ו"כמו פרפר", אותו ביצעה קרני גם בתוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז הרדיו תל אביב.

האלבום השלם כולל בתוכו  11רצועות ובנוסף קטעי מעבר מיוחדים, אשר בשילוב עם השירים מעבירים אווירה של סיור בין החדרים של בני הבית.

מבחינת בני המשפחה זהו פרוייקט מיוחד ומרגש שחושף התכתבות בינם לבין עצמם דרך שירים, כאשר סגנונו המוזיקלי של כל אחד מבני המשפחה לוקח את המאזין לעולמו הפרטי.

במקביל ליציאת האלבום החדש שיוצא בהפצת "ארומה מיוזיק" יוצאת מיקה קרני לסיבוב הופעות חדש ברחבי הארץ, שפרטים עליו יגיעו בהמשך. בינתיים, ואחרי שעזבו את הבית באמירים ועברו לתל אביב, תחזור מיקה קרני להופעה באמירים שתתקיים ביום שישי הקרוב, ה-20 במאי.

הורס אותי

מיקי שביב כתב והלחין בלוז שהוקלט בהקלטה חיה כמו בהופעה.

יסמין שביב - כמו פרפר

שיר שכתבה מיקה קרני לבתה יסמין. זהו מכתב שיסמין כותבת ליותם ובו היא מדברת על הקשר בינהם.

יותם קרני שיר המסטול

יותם קרני, בנה של מיקה, בקאבר לשיר של "הנשמות הטהורות", שכיכב בסרט ישן, עם מילים של יואל ריפל ולחן של נתן כהן מ"הנשמות".

רגע לפני

השיר עוסק בנושא של נשים מוכות. מיקה קרני כתבה אותו בעקבות גל האלימות במשפחה. השיר מסביר איך הופך החלום של בחורה שמתאהבת לסיוט שנגמר רע..

מיטשל

הסינגל הראשון שיצא מהאלבום. חידוש ללהיטה הגדול של מיקה אותו היא מבצעת הפעם יחד עם בתה יסמין.

משפחת קרני שביב (צילום: שירי יונגמן)
משפחת קרני שביב: מיקה קרני, מיקה שביב ושלושת ילדיהם יותם, יסמין ועמליה | צילום: שירי יונגמן

>> דנה ברגר בשיר חדש: "אם היה לי"