גיא עוזרי התחיל את דרכו בירושלים, אבל היום הישראלי לשעבר הוא אחת הדמויות החזקות בתעשיית הפופ העולמית, מתוקף תפקידו כעוזר האישי של מדונה, שתנחת כאן בעוד עשרה ימים לשתי הופעות. עוזרי הוא המנהל האישי שלה, האדם הקרוב אליה ביותר, זמין 24 שעות לנדנודים מכל הסוגים של הזמרת הכי מצליחה בעולם, מה שהופך אותו לאיש החזק ביותר באחד המותגים החזקים בעולם.

"אני מתעסק בכל מה שבא, ומה שבא זה יכול להיות משהו גדול או משהו קטן", אומר עוזרי בעברית עם מבטא אמריקני כבד. "מדונה מכירה את אמא שלי ואבא שלי, היא כמו אחות שלי", הוא מוסיף כדי להדגים עד כמה חזק הקשר האישי. "מדונה היא המורה הכי גדולה שהיתה לי", הוא מציין, "אני נמצא לידה, לומד ממנה המון, היא מחנכת אותי. הדבר הכי חשוב שלמדתי ממנה זה שאם אתה מקדיש מחשבה ועבודה קשה, אז הכל ניתן להשגה".

הסיפור של עוזרי עם מדונה החל בגיל 17, אז ראה אותה לראשונה בהופעה, אחרי שירד עם משפחתו לאמריקה. הוא עבד בחברה שניהלה אמנים ולדבריו המנטליות הישראלית והאנרגיה של מי שבא מהארץ הביאו אותו לכך שלא התבייש לצלצל למדונה ולשאול אם נוח לה להיפגש איתו בניו יורק, ותוך זמן קצר עבר לשרת אותה. "זה בדי.אן.איי שלי", הוא מסביר, "אני רואה משהו והולך אחרי זה".

מעמדו כעוזר האישי של מדונה הוביל את עוזרי לתפקידי אורח בסרטים של אדם סנדלר ו"המלאכיות של צ'רלי". גם נשים יפות ברמה הבינלאומית נפלו לרגליו - הוא יצא עם דמי מור וכיום יוצא עם הדוגמנית הברזילאית מישל אלבס.

עכשיו עוזרי בארץ כדי לוודא שהכל מוכן ולדווח לדיווה על ההכנות, וגם כדי למנוע מההופעה השנייה של מדונה בארץ להתבטל, כפי שבוטלה השבוע הופעה שלה בסלובניה בגלל "קשיים טכניים", כאשר ככל הנראה הבעייה האמיתית היא במכירת הכרטיסים.

. "אנחנו מדברים הרבה על ישראל ועל התורה ומדונה מחכה מאוד להופעות בארץ", אומר עוזרי. "מדונה רוצה לראות את כל הארץ, אבל הבעיה היא צלמי הפפראצי. אם אתה יכול לדבר איתם ולהגיד שלא יבואו אחריה אז יהיה כיף". אגב, עוזרי, כמו שניתן היה לצפות, הוא לא הישראלי היחיד בצוות שמקיף את מדונה בהרבה אנרגיה ישראלית: "יש לנו את אמיר, דני, ג'ינג'י", הוא מונה את השמות.

עוד במוזיקה:

תמר אייזנמן  מצויינת - ביקורת הופעה

קייזר צ'יפס וסימפל פלאן חגגו בגני התערוכה

ליידי גאגא נתנה הופעת שיא של כוכבת

הקריירה האבודה של דודו טופז כזמר

אייל גולן ראשון בסלולר עם "על חבל דק"

רגב הוד מוציא אלבום חדש ופותח פה

הדואט של ג'סטין טימברלייק וליאונה לואיס דלף לרשת

"הפיל הכחול" באולפן השקוף של ערוץ 24

כשסקאזי פגש את שירי מיימון, שלומי שבת ואפרת גוש

אמיר דדון באולפן השקוף של ערוץ 24

קאשי חוזר עם קליפ מתוך אלבום חדש

אופיר כהן שר "הסוד"

שלישיית ההיפ הופ "באונס" בשיר בכורה