הבחירה ברוני דלומי לזמרת השנה של ערוץ 24 ורשת ג' אחרי שהוציאה בשנה החולפת שלושה שירים בלבד, הרימה כמה גבות. דלומי עצמה נמצאת בימים אלה נמצאת בהכנות אינטנסיביות לקראת הפסטיגל בחנוכה (11.8 בחיפה, 2.12 בתל אביב, 19.12 בירושלים). לגבי הזכייה בתואר היא מרגישה שהעובדה שגברה על שמות כמו אפרת גוש וקרולינה, שלא לדבר על חו אלברשטיין, ירדנה ארזי ונורית גלרון, מטילה עליה חובת הוכחה.

"מאוד מאוד שמחתי כשנבחרתי לזמרת השנה, אבלהדבר החיובי בזה, שזה מחייב אותי. אני רוצה להוכיח שזה צודק ולכן זה טוב וגורם לי לשאוף גבוה. אני מקווה שאוכיח את עצמי ורוצה לעשות דברים ממניעים נקיים, אבל מרגישה שחובת ההוכחה חלה עלי. זה משמח וזה משהו יפה אבל גם די מוזר ואני מרגישה שאני צריכה להצדיק את התואר. זה שזה בא מהר לא אומר שזה בא בקלות".

"לא ידעתי אם מוצדק או לא מוצדק שאזכה ב'זמרת השנה'"

-איך הגבת כשהודיעו לך?
"כמה דקות לפני הבנתי שה הולך לכיוון הזה וידעתי שאני מועמדת ומאוד שמחתי. בהתחלה לא הבנתי, לא קלטתי, כי זה נורא מוזר, אבל אמרתי איזה כיף, הוצאתי שני שירים והמגמה חיובית, אז זה משמח. זו נקודה בדרך ואני מקווה שאצליח לשמור עליה ויהיה בסדר".

-במה הזכייה ב"זמרת השנה" שונה מזכייה בגמר "כוכב נולד"?
"בגמר של כוכב נולד אתה כבר בתוכו, אתה חווה את אותן חוויות ועושה את אותה דרך שווה לכולם. ב'זמרת השנה' אתה לא יודע מה מגיע או לא מגיע, אם זה מוצדק או לא מצודק ולכן זה מפתיע. זה בכלל לא היה לי בראש ופתאום בשורה כזו זה כיף, ממש בונוס, לא חייתי את זה לפני כמו את 'כוכב נולד'".

"דיאנה ואני מבינות אחת את השניה; אני מאוד זקוקה למסגרת חברתית"

-איך היה לשיר עם דיאנה?
"היה כיף, אני אוהבת אותה, היא בחורה מקסימה. יש לי הרבה על מה לדבר גם איתה וגם עם ליבי בגלל 'כוכב נולד'. יש לשלושתינו כל מיני מושגים כאלה שרק מי שהיה מאחורי הקלעים של 'כוכב נולד' יבין על מה אנחנו מדברים כי חווינו שם חוויות דומות. זה יוצר שפה משותפת ושיחות וקשר שהוא על בסיס מיוחד. דיאנה ואני אנחנו יכולות להבין אחת את השניה כי כשהיא מספרת לי מה עבר עליה בגמר אני מרגישה שאני יודעת על מה היא מדברת".

-מפרגנים לך בפסטיגל?
"היינו ביחד רק שבוע ועוד נעשה דרך. אני בעיקר מחוברת לליבי ומאיה שואף ואילנית לוי. את צביקה הדר אני מכירה מלפני ועם דיאנה כמו שאמרתי יש מכנה משותף רחב איתה. חוץ מזה כולם שם חבר'ה ממש חמודים, זו קבוצה כיפית וחברותית ויש אנרגיות כיפות מאחורי הקלעים. אני מאוד זקוקה למסגרת חברתית כי זה הבסיס להכל ואם כיף מאחורי הקלעים אז גם כיף על הבמה. עכשיו זה טוב וזה עוד ישתפר ויהיה אדיר".

"הדמות של שחרזדה מזכירה לי את המוזיקה שלי"

-בפסטיגל תהיי בתפקיד הנסיכה שחרזדה - מתחברת לדמות?
"אני דווקא מתחברת לקטע האתני והאוריינטאלי שלה. היא לא נסיכה צפוייה. יש בה משהו פקחי. היא נסיכה מגניבה ומשהו בצבעים האישיותיים שלה מזכיר לי את המוזיקה שאני עושה, את המקצב הדרום אמריקאי והחיות שיש במוזיקה. כמובן שאנאלוגיה בין הדמות למוזיקה זה קצת מוגזם, אבל זה יש לזה קשר למציאות".

-ואחרי כל זה נשאר לך זמן לעצמך?
"אני חוזרת הביתה רק בסופי שבוע. במהלך כל השבוע אני גרה אצל סבתא שלי בראשון לציון. ככה שבסופי שבוע אני מתראה עם חברים יותר ותיקים ובאמצע השבוע אני יוצאת בערב עם חברים מהצבא ויש לי זמן להנקות את הראש מכל הדברים שזה ממש הכרחי".

-שישי, 1 בלילה, את מגיעה בדרך כלל לדאנס-בר בקיבוץ נירים.
"מאיפה אתה יודע על זה? אני קצת בשוק. טוב, תשמע, זה אחלה מקום, הייתי שם פעמיים וזהו".

-ומה עם זמן לחבר?
"אה... אוקיי... זה מחכה כרגע. אין כלום כרגע בכלל. לא, אני כרגע לא בעניין הזה".

>> גם למעיין חג'בי מכוכב נולד 6 שהוציאה שיר ראשון אין חבר