אחרי יותר מעשר שנים של חברות ועבודה משותפת התפרק שיתוף הפעולה בין "הצל"- יואב אליאסי ל"סאבלימינל" - קובי שמעוני. השניים, שהקימו יחד על הרגליים את האגף המיינסטרימי של ההיפ הופ הישראלי והגיעו יחד להצלחה מסחררת, החליטו להפריד את השותפות המוזיקלית והעסקית ולפנות כל אחד לדרכו.

למרות שעלו על מסלול התנגשות, הפרידה נעשתה בטונים רכים יחסית, אבל אפשר היה לספור בשקט את הדקות עד לפיצוץ. והפיצוץ אכן מגיע. "הצל" מוציא היום שיר שכתב נגד "סאבלימינל", בו הוא מעביר ביקורת על החבר והשותף לשעבר, עליו הוא אומר: "קובי כבר לא חבר שלי, והקוסי של היום זה לא אותו קובי שהיה חבר שלי".

"סאבלימינל היה סוגר הופעות בלעדיי"

"אנשים חשבו שאני חלק מלהקת 'סאבלימינל' ואם לא היו אומרים 'הצל' אז הוא היה סוגר הופעות בלעדי", מאשים היום אליאסי. "קובי היה פה כמו בן בית ואני מרגישה נפגעת ונבגדת", אומרת חן אליאסי, אמו של הצל.

את הדרך לפיתרון המועקה מצא הצל בשיחה עם קואצ'רית בתוכנית טלוויזיה, שהובילה אותו לכתיבת שיר על סאבלימינל. "אין לי רחמים כי אין ליתאקט, לא עושה חשבון כי אין לי בנק / קלוט את הסאב, איך הוא דופק, בתים מפרק, משפחות מרסק", הוא תוקף בשיר החדש.

"זה ה-CNN של הנפש שלי"

"זה מה שעובר עלי", אומר אליאסי, "אמרו שההיפ הופ זה ה-CNN של הרחוב, אז זה ה-CNN של הנפש שלי, מה שקורה בפנים אני מוציא אותה החוצה".

תגובתו של סאבלימינל: "הצל חבר ילדות. דרכנו נפרדה בצורה מכובדת לאחר השקעה מרובה, ואני מקווה שיקטוף את הפירות ויצליח בזכות עצמו בעתיד".

בגיל 27 ובלי חברה יובל מנדלסון הכניס את "שייגעצ" לפריזר ועובד על אלבום סולו עם "הלובסטרים"