"כל פעם אני לא מאמין שדברים קורים עד שאני רואה את זה אבל עכשיו הם קורים וזה כיף", אומר לירן דנינו, ששניים משיריו, "עדיין ריק" ו"ללכת",  מועמדים להיות "שיר השנה" במצעד השנתי הרשמי של גלגלצ ו-mako, והוא עצמו מועמד ל"פריצת השנה".

"אני בסך הכל רציתי לעשות מוזיקה", ממשיך דנינו. "לא ידעתי ששיר שלי ייכנס ללב של כל בן אדם, אבל כיוונתי לשם וזה יצא ככה וזה כיף".

שר הפוך את השיר "ללכת"

בהמשך מדגים לירן דנינו איך הוא שר הפוך את השיר "ללכת" כדי לצלם אותו לקליפ מיוחד בהשראת קליפ של להקת קולדפליי. דנינו מקליט את עצמו שר הפוך באייפון שלו ואז הופך את השירה בעזרת תוכנה מיוחדת והשיר נשמע רגיל וישר. "מה שמדהים אותי זה שהצלחתי ליצור סינק עם הוידיאו ובקליפ זה נראה אותו דבר, זה מגניב".

לשאלה אם יש אמן בארץ שמשמש לו מודל עונה דנינו: "כל אמן הוא בפני עצמו עם הקהל שלו שאוהב אותו תומך בו".

סובל מבעיות קשב וריכוז

כמו כן מספר דנינו על בעיית הקשב והריכוז שמפריעה לו בחיים בכלל והפריעה לו כתלמיד בבית הספר בפרט. "הייתי תלמיד מופרע, הייתי מבריז הרבה, אבל הייתי תלמיד טוב".

"אני שמח שלא זכיתי בכוכב נולד כי מהמקום הראשון מצפים יותר מאשר ממי שזכה במקום הרביעי. לקח לי זמן להתפקס ולהגיע למקום של עשייה. להיות מוכר מכוכב נולד זה מסנוור, כי זה גורם לך להתעסק בדברים שהם לא המוזיקה שלך".

"ידעתי תמיד שמוזיקה זה הקטע שלי בחיים. אני לא חושב על אפשרות שאני אעשה משהו אחר בחיים שלי. אני לא אעשה משהו שאני לא אוהב, אלא במה שאלוהים בירך אותי