הקאמבק של מיקיאגי סולן להקת "נוער שוליים" לשעבר עם השיר "לא כל אחד יכול" הוא כבר עובדה בשטח, עם עשרות השמעות בתחנות הרדיו מדי שבוע. הערב (חמישי, 19:00), מגיע מיקיאגי לתוכנית "פלייליסט" של ערוץ 24, כדי לבצע את הלהיט ולספר לג'ייסון דנינו הולט ואילנה ברקוביץ' על החזרה שלו לעניינים.

"מעכשיו אני פול-טורבו, ברגע ששחררתי את המחסום הזה של ה-20 שנה, הג'ורה נפתחה. יש עוד שיר מוכן ויש חומרים ברמת סקיצות לעשרה אלבומים שכתבתי ב-20 השנה האחרונות".

דנינו הולט: "מה היה המחסום, איך אתה מגדיר אותו?
מיקיאגי: "איזה דפקטיות מסוימת. יש לי איזשהו קטע. אני נתקע על טראומה מסוימת וסוחב אותה 20 שנה. זה היה הפרסום, להקה, אמרגנים. יש בזה משהו נורא כבד. מבחוץ זה נראה מאוד זוהר, כזה בריטני ספירס, אבל אפשר להבין מה קרה איתה. כדי למנוע מעצמי למקום הזה עצרתי את הכל".

אריק ברמן: "מיציתי את הפאזה של שנות ה-60'-70'"

אמן נוסף ששיר חדש שלו חם בימים אלה, הוא אריק ברמן, שהוציא את "גרביטציה", סינגל ראשון מאלבום חמישי.

"אני פונה לכיוון אחר, הפקה אחרת, כדי לרענן", אומר ברמן. "הדברים שעשיתי עד כה היו מאוד אינטואיטיביים, ומהעולם המוזיקלי שאני בא ממנו, שזה שנות ה-60' וה-70'.

"אני חושב שקצת מיציתי את הפאזה הזו. אומנם באיחור, של איזה 30-40 שנה, אבל אני שמח שנפתח לי הראש לעוד איזורים, ובגלל זה גם הכיוון החדש של השיר החדש, מרגש אותי מהבחינה הזו, של לראות מה עוד אני יכול לעשות ומה מעניין אותי".

*"פלייליסט" בערוץ 24, חמישי ב-19:00. בעריכת דרור נחום