כוורת בהופעה (צילום: ענבל צח)
בכל זאת הגענו למרות הכל. גידי גוב, כוורת בהופעה בבריכץ הסולטן | צילום: ענבל צח

זה הולך להיות ענק. מה זה ענק, פעמיים. להקת "כוורת" מגיעה השבוע אל האירוע הגדול של הקיץ, ואחד האירועים הגדולים בישראל בשנים האחרונהות - צמד הופעות, יום אחרי יום, רביעי 7.8 וחמישי 8.8, בפארק הירקון בתל אביב, לעיני 50 אלף איש כל אחת, בפרק שיחתום סופית את דרכה של הלהקה, שהחלה לפני 40 שנה.

אחרי שלוש הופעות מדהימות בבריכת הסולטן בירושלים, שזכו לשבחים מקיר לקיר, בהן התגברו על פציעות פיזיות של הסולן גידי גוב והפסנתרן יוני רכטר, מגיעים "שבעת המופלאים" - גוב, דני סנדרסון, אפרים שמיר, יצחק קלפטר, אלון אולארצי'ק, רכטר ומאיר פניגשטיין - לדבר האמיתי - שתי הופעות ענק בפארק, לעיני מאה אלף איש בסך הכל. את מה שראו, שמעו וחוו 6000 איש (כפול 3) בשלושה ערבים בבריכה, יזכו לראות עכשיו 50 אלף איש (כפול 2) בפארק. השירים, הנגינה, המערכונים, ההומור, עבודת הוידיאו ארט המרהיבה, הנוסטלגיה והכיף - כל אלה מחכים לרבבות המעריצים של "כוורת" שיגיעו לפארק בעוד יומיים ובעוד שלושה.

מי שעוד יחכה לקהל יהיו מופעי חימום אקוסטיים של אמיר דדון ואיה כורם, שיופיעו כל אחד לחוד מהחל מהשעה 19:00. המופע של כוורת צפוי להתחיל ב 20:30 ולהימשך כשעתיים וחצי.

כרטיסים

ניתן לאסוף את הכרטיסים למופעים עד ה- 6.8 בשעה 17:00 במשרד דרכו הוזמנו. ביום המופע ניתן לאסוף את הכרטיסים בקופות בגני יהושע החל מהשעה 10:00 ועד השעה 16:00 למופע המתקיים באותו ערב בלבד. הקופות במהלך המופע יפעלו לפתרון בעיות בלבד.

אין תמונה
מפת פארק הירקון למופע של כוורת

הנחיות המשטרה

פתיחת שערים החל מהשעה 17:00. הקהל מתבקש להקדים את הגעתו לאירוע. את המופע והחניונים יאבטחו מאות שוטרים, לוחמי מג“ב, מתנדבי המשמר האזרחי ומאבטחים. הציבור מתבקש להישמע להוראות השוטרים והמאבטחים ולהודיע על כל אדם או חפץ חשודים.

הכניסה לאירוע מותנית בבדיקה בטחונית. תותר הכנסת בקבוקי מים של עד חצי ליטר מפלסטיק בלבד. הכנסת נשק, אולר, סכין, סמים, אלכוהול, בע“ח, בקבוקי זכוכית ופחיות, מיכלי גז (כולל דיאודורנטים), מיכלי מים מאלומיניום, זיקוקין ו/או אמצעי פירוטכניקה, תיקים גדולים, כסאות, צייני לייזר, מצלמות וידאו וסטילס, מכשירי הקלטה, צידניות , מזון, חפצים חדים או קשיחים, עגלות , אופניים - אסורה בהחלט.

המופע יצולם וישודר. לא תתאפשר יציאה במהלך המופע אלא למטרת עזיבה סופית של האתר. העישון אסור. צופה אשר יתפרע או יפריע למהלך ו/או לא ישמע להוראות הסדרנים יורחק מהאתר ולא יהיה זכאי לשום פיצוי. יש לשמור את כרטיס המופע עד לסיום.

תגבור מערך התנועה

הקהל מתבקש לעשות שימוש בתחבורה הציבורית ורכבת ישראל שינויים ותגבורים בתחבורה הציבורית:

רכבת ישראל: תחנת הורדה תחנת אוניברסיטה, פרטים באתר רכבת ישראל – www.rail.co.il. בתום
ההופעות תופעלנה 5 רכבות מיוחדות שתצאנה מתחנת ת“א אוניברסיטה: 2 רכבות לכיוון צפון, 2 רכבות
לכיוון דרום, 1 רכבת אל תחנות מודיעין.

”דן“ – להלן פירוט קווי האוטובוס: (קווי אוטובוס בתחנת הורדה - מרכז הירידים, פארק הירקון ותחנת רכבת
האוניברסיטה 289 , 189 , 89 , 49 , 45 , 40 , 13 , 12 *
קווי אוטובוס בתחנת הורדה - קניון איילון 292 , 366 , 142 , 92 , 67 , 65 , 58 , 57 , 52 , 42 , 33 , 7 . כמו
כן קו 12 שמסלולו ממסוף רדינג למסוף עתידים יתוגבר לפני תחילת ההופעה בין השעות 18:30 – 20:30
בתאריכים 7/8/13 – 8/8/13 ובסיום ההופעה ) קיימת אפשרות להגיע לחניון רדינג וחניון בית העלמין קריית
שאול לחנות את הרכבים ומשם באוטובוסים למתחם האירוע וחזרה.

לעדכונים יש לפנות ל: ”דן“ 03-6394444 או 3456 * , ”קווים“ 03-606655 או 82254 * ”מטרופולין“ 5990 *, ”אגד“ 2800 *.

כוורת בהופעה (צילום: ענבל צח)
לברוך מותר להכניס את המגפיים? דני סנדרסון, כוורת בהופעה בבריכת הסולטן | צילום: ענבל צח

הנחיות הגעה ברכב פרטי

המגיעים מכיוון צפון מתבקשים להגיע על דרך נמיר לצומת רוקח ימינה לחניון רדינג. המגיעים מכיוון איילון דרום מתבקשים להגיע למחלף רוקח ושם יופנו על ידי השוטרים, לחניוני ”הדרייב אין“, הגישה דרך נתיבי איילון מרכז הירידים.

המגיעים מרחוב רוקח יופנו לחניון גני יהושע חניון הספורטק וחניון רדינג. המגיעים מרחוב בני אפרים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס, האתלטיקה וכן לחניון שברחוב רפידים המגיעים מכביש 5 דרך צהלה יופנו בצומת פנחס רוזן-שיטרית שמאלה לחניוני אזור התעשייה ברמת החייל רחוב ראול ולנברג.

קהל המגיע מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני אצטדיון רמת גן ולחצות לכיוון הפארק רגלית על גשר המכביה. המגיעים על כביש 4 מתבקשים להגיע דרך ציר אם המושבות לרחוב ששת הימים ר“ג ולחנות בחניוני אצטדיון ר“ג, מתחם קניות בני ברק ואזור התעשייה הסמוך לרמת החייל ולחצות דרך גשר המכביה למתחם האירוע בפארק.

יש להמנע מלהגיע לשדרות רוקח, שיטרית ובני אפריים. הנוסעים לצפון העיר מתבקשים לנסוע על נתיבי איילון עד מחלף קק“ל. הנוסעים לצפון מתבקשים לעשות שימוש בכביש 6 וכביש גהה. היוצאים מתל אביב מתבקשים לנסוע על דרך נמיר עד צומת גלילות ומשם לכביש 2 או כביש 5.

הגבלות תנועה אפשריות

עפ“י הצורך יבוצעו הסגירות הבאות: נתיבי איילון ביציאה לרוקח מדרום והתנועה תופנה למחלף קק“ל.
דרך נמיר תיסגר ולא תתאפשר תנועה למזרח צומת שיטרית רוקח ייסגר והתנועה תופנה לדרכים חלופיות.
הגבלות תנועה בסיום האירוע: עפ“י הצורך החל מהשעה 22:30 יחסמו שדרות רוקח לתנועת כלי רכב לכיוון מזרח והתנועה תופנה לנתיבי איילון, דרך נמיר וקק“ל. כמו כן רחוב רוקח ייסגר לתנועה למערב והתנועה תופנה לבני אפרים ומשם לנתיבי איילון.