רוני דלומי והחבר (צילום: אביב חופי)
"מאז שהחבר שלי שמע את השיר, סופי השבוע נראים אחרת בדרום" | צילום: אביב חופי

רוני דלומי מוציאה כסינגל את השיר "יום שישי", אותו כתבה והלחינה, כסינגל האחרון מתוך אלבומה השני "תחזיקו" שראה אור בשנה שעברה. "השיר נכתב על הגעגועים לחבר שלי אלון, כשהייתי חוזרת לדרום למשפחה שלי בסופי שבוע והוא היה נשאר במרכז כדי ללמוד", אומרת דלומי. "הגעגוע הזה היה כל כך חזק שהייתי בטוחה שהוא יופיע פתאום בבית של ההורים שלי. הייתי כל כך בטוחה בזה, שהייתי בודקת אם יש מספיק אוכל בסירים, והוא היה נשאר בתל אביב ואני בדרום בגעגוע".

-"יום שישי" הוא סינגל אחרון מהאלבום.
"זה אחד השירים שאני הכי אוהבת לשיר בהופעות. אני מתרגשת ממנו כל פעם מחדש כי הוא מתאר משהו שהוא כל כך אמיתי בשבילי. השיר הזה הוא גם סוג של טריק בשבילי, כי מאז שהחבר שלי שמע אותו, סופי השבוע נראים אחרת בדרום".

-נדיר שמוציאים סינגל כמעט שנה אחרי האלבום.
האלבום הזה, 'תחזיקו', מתאר מבחינתי אוסף של חוויות ורגשות שעברו עלי במשך תקופה ארוכה. הסיבה שיש הרבה סינגלים היא שלכל שיר יש אץ הזמן והבשלות שלו, וזה פשוט הרגיש נכון להוציא את הסינגלים הספציפיים האלו באותם נקודות זמן".

עוד ב-mako מוזיקה:

 -מה את צריכה לשנות או לשפר לקראת האלבום הבא?
"אני שלמה עם האלבום הזה בכל ליבי, ובכל זאת אני אדם שמשתנה ומתפתח, וכמו שאני מגלה בעצמי רבדים חדשים באישיות, אני מאמינה שזה יבוא לידי ביטוי גם במוזיקה".

-כזמרת, מה את צריכה לדעתך לעשות אחרת או טוב יותר?
"אני חננה אמיתית. הייתי התלמידה הכי חרשנית, כזאת שתמיד בשליטה. זה משרת אותי בהמון אופנים, אבל לפעמים בהופעות דווקא בחלק של הדיבור ולא של השירה הייתי רוצה להיות יותר ספונטנית. זה מתחיל לקרות לאט לאט".

רוני דלומי בהופעה חיה (תמונת AVI: mako)
"הייתי רוצה להיות יותר ספונטנית מול הקהל". רוני דלומי בהופעה | תמונת AVI: mako

-איך את מודדת את ההצלחה שלך?
"כל עוד אני עובדת יום יום במה שאני אוהבת זה מבחינתי החלום עצמו, זה עושה אותי מאושרת. אני כל הזמן מזכירה לעצמי שהצלחה זה משהו שמגיעים אליו כמו קצה של הר ותמיד אפשר לרדת, ולכן העבודה הקשה היא לשמר ולמנף את ההצלחה, ליצור שיאים חדשים. זה שומר אותי ממוקדת בדברים החשובים באמת, בעשייה ובתוכן".

-הקלטת דואט עם פבלו רוזנברג. עם אילו עוד אמנים מעניין אותך לעבוד?
"העבודה עם פבלו הייתה אחד הדברים הכיפים שיצא לי לקחת בהם חלק. אמנים נוספים שהייתי מעוניינת לשתף איתם פעולה הם עידן רייכל, עילי בוטנר ועוד רבים וטובים".

-איך העבודה בתאטרון משפיעה עליך כזמרת?
"ההשתתפות במחזמר 'צלילי המוזיקה' היא כמו קסם בחיים שלי. מדי ערב אני עולה על המדים של ליזל ונכנסת לתוך בועה של כיף. זה רק מחדד אצלי את המחשבה שחשוב לי לעשות מוזיקה משמחת".

-את כבר רואה את עצמך גם כשחקנית?
" המשחק זה בהחלט תחום שחשוב לי לפתח ולהתפתח בו, אני עובדת קשה כדי להרוויח עוד ועוד כלים כשחקנית, אני לוקחת את זה מאוד ברצינות ומאחלת לתפקידים גדולים שיבואו".

-האם תישארי לנצח ב"טדי הפקות"?
"'טדי הפקות' זה משפחה בשבילי, אני שם כבר חמש שנים ורואה את עצמי שם גם בשנים הבאות".

פבלו רוזנברג ורוני דלומי - כל אחד יכול (צילום: דורון עדות, דן פרץ)
"אחד הדברים הכיפים שיצא לי לקחת בהם חלק". עם פבלו רוזנברג בדואט "כל אחד יכול" | צילום: דורון עדות, דן פרץ

-מה דעתך על האינפלציה בתוכניות הריאליטי המוזיקליות?
"נוצרה תחרות מפרה, מלאה ברעיונות יצירתיים, קונספטים חדשים שלא חשבנו עליהם. הייתי עושה הפסקה קצרה, כדי שתהיה אפשרות להיצע של זמרים חדשים לגדול, וגם לקהל את הזמן להתגעגע לזה".

-מה הכי מרגש אותך בימים אלה?
"אני בן אדם שמתרגש כל הזמן, מדברים פשוטים ומדברים גדולים כאחד. אני מתרגשת כשאני שומעת את ביונסה, כשאני מצטלמת ל'גאליס', כשאני חוזרת הביתה לעומר, כשאני יוצאת לדייט עם חבר שלי, כשאני מבשלת. הרשימה ארוכה".

-על מה את מצטערת?
"אני אדם מאוד חברתי ,החברים שלי חשובים לי כמו משפחה, אבל לפעמים בגלל עומס בעבודה , אין לי את הזמן שהייתי רוצה כדי לבלות איתם יותר".

-איך תיראה החתונה שלך?
"היא תהיה החתונה הכי שמחה שיש".
 
-על מה את חולמת?
השאלה הזו מוציאה ממני את הטריפוליטאית שבי, כי יש לי אינספור חלומות ושאיפות שיכולתי לפרט עליהם עכשיו שאני מדמיינת בלילה לפני השינה, אבל האינסטינקט שלי הוא לענות שכל עוד אני והמשפחה שלי נהיה בריאים, זה מה שחשוב".

-איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
"כמובן שלא הייתי מתנגדת להיות אחרי אלבום רביעי, בעיצומו של סיבוב הופעות משמח, עדיין בתיאטרון ואחרי כמה סרטי קולנוע, אבל קודם כל בריאות ואהבה".

רוני דלומי עושה כושר (צילום: ברק פכטר)
"הטריפוליטאית שבי אומרת - כל עוד אני והמשפחה שלי נהיה בריאים, זה מה שחשוב" | צילום: ברק פכטר