הילדה קטלין אליגדו היתה מהזמרות המוכשרות שהשתתפו בעונה הראשונה של "בית הספר למוזיקה", עם סיפור אישי שבלט במיוחד. לאחר שלא זכתה בתוכנית החליטה רשת "סטימצקי" להעניק לה מלגה בסך עשרת אלפים ש"ח.

"אנשים מתקשרים אלי - מאיפה יש להם את המספר שלי?!"

בראיון מיוחד מספרת קטלין מה עבר עליה מאז התוכנית: "אנשים עוצרים אותי ברחוב ויש אנשים שאפילו מתקשרים אלי הביתה, ואני לא יודעת מאיפה יש להם את המספר שלי!".

"היא מתמודדת עם החשיפה יותר טוב ממה שחשבנו", אומרת אמה של קטלין, "אפילו יותר טוב מאיתנו. בשבילה זה 'אה, בסדר זה הסתיים'. בהתחלה, מיד אחרי הגמר, היא בכתה. היא אמרה שזה בגלל שהיא תתגעגע למתי (כספי), כי היא כל כך אוהבת את מתי".

קטלין: "עשרת אלפים שקל זה הרבה כסף"

על המלגה שקיבלה אמרה קטלין: "שמעתי שזה עשרת אלפים שקלים. זה הרבה כסף, פעם ראשונה שאני זוכה בכל כך הרבה". "שמעתי שהיא קוראת ספרים, אז זה 'בינגו'", אומרת מנכ"לית סטימצקי איריס בראל. "התרגשתי מהמחווה, אני שמחה", מוסיפה טמירה ירדני, מפיקת "בית ספר למוסיקה".

"קטלין היא ילדה מדהימה, היא האוצר פה", אמרה בראל, והוסיפה: "לאחרונה המדינה שלנו לא כל כך מתנהגת יפה לאחרונה לילדי מהגרים שנולדים בארץ, ואולי סטימצקי תעדה תיקון קטן". "זה נהדר", מגיבים הוריה של קטלין. "זה טוב לקטלין. זה אישור בשבילה שהיא הגיעה לאנשהו".

>> מישל כהן אחרי הזכיה: "הרבה בנות רוצות אותי"