כולם אוהבים הופעות של כוכבים מחו"ל, אבל לא כל הכוכבים מחו"ל מגיעים לישראל, ולטוס לחו"ל לראות אותם זה עניין מורכב ויקר. בשביל זה המציאו את האינטרנט, ואת האייטמים ב-mako שמסקרים פסטיבלים.

כבר ארבע שנים שעיר ההימורים לאס וגאס מארחת את פסטיבל "iHeartRadio Music Festival", שמהותו הצדעה ואהבה של הקהל והאמנים לתחנות הרדיו, לתרבות הרדיו ולהמשך האזנה לרדיו באמריקה. את האירוע מנחה באופן קבוע ראיין סיקרסט.

נחשו על מה שרה טיילור סוויפט

בסוף השבוע האחרון (שישי ושבת), התקבצו אלפי מעריצים וכמה מגדולי הכוכבים לאולם הענק של מלון אמ.ג'י.אמ, ה-" MGM Grand Garden Arena", ונתנו את המיטב שלהם. ניקי מינאז' אירחה את אריאנה גראנדה, אחר כך שרה סולו את הקטע שלה ב-"Flawless" של ביונסה (בלי ביונסה) וזכתה לתשואות רמות. טיילור סוויפט פתחה את הלב מול הקהל ושרה את את שירי הלב השבור שלה.

אשר אירח את כריס בראון בהפתעה, להקת קולדפליי השיקה שירים מהאלבום החדש, וואן דיירקשן שרו עם יד מגובסת של אחד מהם, אד שירן, עם גיטרה וחולצת פלאנל, נראה קצת לא קשור, אבל נתן הצגה. לורד קרעה את הבמה. מייגן טריינור עברה טבילת אש מוצלחת (יחסית). וקאלווין האריס סגר את הקיץ רשמית. תנו הצצה:

ניקי מינאז' ואריאנה גראנדה - Bang Bang


ניקי מינאז' - Flawless


טיילור סוויפט - Love Story


אשר מארח את כריס בראון


קולדפליי


וואן דיירקשן


אד שירן והגיטרה

לורד


איגי אזליה


פראמור


מייגן טריינור


קלווין האריס