אייל גולן יככב השנה בפסטיבל "בריזה" האשקלוני המתחדש, שחוזר החודש אחרי הפסקה בת חמש שנים. הופעתו של גולן, עם 14 נגנים וזמרי ליווי צפויה לנעול את הפסטיבל בשבוע האחרון של אוגוסט, אותו יפתח יומיים קודם לכן אייקון אחר, שלמה ארצי.

בראיון לסיון רהב-מאיר בתוכנית "שש עם" נזכר גולן כיצד הופיע על הבמה ב"בריזה" לפני כ-13 שנה יחד עם להקת אתניקס, שסייעה לו לפרוץ ולהפוך לכוכב בתחילת הקריירה שלו. "חשוב לי לחזור לפסטיבל הזה ולעשות טוב לתושבי אשקלון, תושבי הדרום ו'עוטף עזה'", אומר גולן.

"במדינה שלנו שוכחים מהר כי יש כל הזמן דברים חדשים, אבל רק לפני כמה חודשים היתה מלחמה בדרום והתושבים ספגו בה", ממשיך גולן, "לכן חשוב לי שיהנו, ולכן גם הורדנו את מחירי הכרטיסים שיתאימו לכל כיס".

כזכור, מלבד דאגה לתושבי הדרום דאג גולן לאחרונה גם לחייל החטוף גלעד שליט והביע את דאגתו זו במכתב ששלח לכנסת והוקרא במליאה על ידי אחד מחברי הבית.

אייל גולן חווה השנה את אחת התקופות המוצלחות ביותרר בקריירה שלו, יש האומרים את שיא ההצלחה. עם אלבום שיצא השנה ונמכר היטב, מלכות בסלולר ורצף בלתי נתפס של הופעות אביב וקיץ באמפי קיסריה, בהן הוא מארח את שימי תבורי, גולן הוא כיום אחד האמנים המצליחים בישראל, אם לא המצליח שבהם.