שלום חנוך יופיע באמפי קיסריה ב-25 ביוני במופע מיוחד, בו יבצע ממיטב שיריו מכל הזמנים. לרגל המופע מארח אותו אלי לפיד בתוכנית "כל ההופעות", שתשודר ברשת ג'. התוכנית מורכבת כולה מביצועים של שלום חנוך בהופעות חיות, החל מפסטיבל נואיבה של 1978 ועד להופעות של היום. חלק מהביצועים נדירים ביותר.

בתוכנית מספר שלום חנוך על ההופעות והשירים "עיר זרה" מאלבום הסולו הראשון שלו, "כמה טוב שבאת הביתה" מההופעה בצוותא, "כתבו עליו בעיתון" מההופעה המשותפת עם אריק איינשטיין, "שיר דרך" מההופעות של "חתונה לבנה" ו"שיר ללא שם" מהאלבום "על פני האדמה".

על מי נכתב "כי האדם עץ השדה"?

לפיד מפתיע את חנוך בתוכנית ומשמיע לו את נתן זך, המשורר שכתב את "כי האדם עץ השדה", שהסביר שהשיר נכתב לזכר חללי מלחמת לבנון מ-1982. לדברי חנוך הוא לא ידע ששיר זה נכתב לזכרם. שיר הנושא של אלבומו המצליח ביותר של שלום חנוך, "מחכים למשיח", הושמע לפיד בביצוע משותף של שלום עם אביב גפן.

באמצע שנות ה-80' הופיע חנוך בערב משותף עם מתי כספי, בו שרו יחד וכל אחד לחוד. מערב זה משמיע לפיד בתוכנית הקלטות נדירות מאוד של "למה לי לקחת ללב" בביצוע השניים, ואת השיר "גנבים" בביצוע חנוך, אותו כתב לדורי בן זאב.

"למה לי לקחת ללב" עם מתי כספי

בהמשך מספר חנוך על הקלטת האלבום "רק בן אדם" (1988), בו השתתפו נגנים מחו"ל שנבחנו במיוחד להקלטות. ב-1991 הקליט חנוך את האלבום "בגלגול הזה", שכלל את הלהיט "ככה וככה". בתוכנית משמיע לפיד גרסה של השיר שהוקלטה במופע "חיות לילה".

מהמופע "יציאה" עם משה לוי מושמעים השירים "אלימות" ו"לעולם לא", במקור מהאלבום "ערב ערב". את "אהבת נעורי", שיצא במקור באלבום "אור ישראלי" משמיע לפיד בביצוע משותף של חנוך עם שלמה ארצי. השיר האחרון בתוכנית הוא "אומרת לי לעד" מתוך הדי.וי.די החדש של חנוך, שצורף לאלבומו החדש.

אלי לפיד מארח את שלום חנוך ב"כל ההופעות", שישי 19.6 בין 17:00 ל-19:00, רשת ג'.