דימיטרי וגאס ולייק מייק, צמד הדיג'יים-מפיקים הבלגיים, שהם גם אחים, ינחתו בישראל להופעה מיוחדת ביום העצמאות הקרוב, בה יתארח גם ההרכב החדש של דיג'יי Wolfpack.

האחים וגאס (31) ומייק (27) נחשבים לשניים מהיוצרים המובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית, עם מקום שישי בדירוג העולמי של המגזין הבולט "DJ mag". האחים יחגגו עצמאות 66 שנות עצמאות לישראל בפסטיבל שיחל כבר שעה 16:30 אחר הצהרים, ביום שלישי, 6 במאי, בגני התערוכה בתל אביב (עם מותג המסיבות "BLU 4 DANCE").

וגאס ומייק מפיקים מוזיקת האוס ודאנס עכשווית שהצליחה לכבוש מאות אלפים ברחבי העולם. הם מופיעים יחד על הבמות הגדולות ביותר, כולל הפסטיבל המוביל "Tomorrowland", שהם אחראים להמנון הרשמי שלו מזה שלוש שנים. בין להיטיהם הגדולים Mammoth, Wakanda, ו-"The Way We See The World" עם אפרוג'ק ו-Nervo.

Mammoth


Wakanda

כמו כן רשמו ברזומה שלהם שיתופי פעולה עם ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז. וגאס ומייק, שמחזיקי גם בחברת ההקלטות "Smash The House", הופיעו בישראל בקיץ שעבר, בפסטיבל "blu4dance" שהתקיים באילת, לצד טייסטו.

בפסטיבל העצמאות יופיע גם DJ- Wolfpack, הרכב חדש ומצליח. "להקת הזאבים" ניגנה בישראל בפסטיבל "Holyland" במועדון "האומן 17" בתל אביב. סיבוב ההופעות האחרון שלהם התרכז בבמות גדולות מול קהל של עשרות אלפי אנשים. את הליין-אפ יסגור דיג'יי Nicolaz, בלגי גם הוא. "וולף-פאק" וניקולאס כיכבו גם הם ב-"Tomorrowland".

לרכישת כרטיסים 260-240 ש"ח. כניסה מגיל 18 ומעלה.

The Way We See The World עם אפרוג'ק ונרבו


דמיטרי וגאס ולייק מייק בפסטיבל "Tomorrowland 2013"