אריק סיני, אמן בעל זכויות רבות במוזיקה הישראלית, התארח אתמול בתוכנית "כל מה שרציתם לדעת" שמגישה מיכל אמדורסקי בערוץ 24 החדש. במהלך הראיון עמו השמיע סיני דברים קשים נגד תחנות הרדיו גלגלצ וגלי צה"ל. בין היתר טען סיני כי גלגלצ מפלה לרעה אמנים ותיקים ו"יורה בהם".

הנה תמליל הדברים המלא:

אריק סיני: "שאלת אותי קודם למה לא עשיתי שש שנים, עניתי איזושהי תשובה אבל התשובה האמיתית היא שיש איזה פחד לותיקים להתמודד עם זבי החוטם בגלגלצ. אני יודע שאני חורץ על עצמי גזר דין מוות אצלם אבל לא אכפת לי- הם חבורה של זבי חוטם. צריך לפנות אותם. הם משמשים כש"גימלים של זמרים ושירים".

"מה שאני מציע זה לפנות כמובן את האנשים מהבית. לקחת דחפורים, להרוס את גלגלצ. שיישארו חורבות ואת כל הבחורים האלה לקחת לשטחים וששם ילמדו לירות, אבל באויבים. הם יורים בנו, בותיקים, הם לא נותנים לנו שום צ'אנס והם מורידים לי את המוטיבציה לעשות. מי שלימד אותי להגיד את זה בשידור חי זה יוסי בנאי זכרונו לברכה, אז אמרתי".

"זה לא קיטור של איזה ילד שרוצה להצליח, זה קיטור בשם המון המון יחצניות שלא ישנות כשמגיע יום חמישי, הן לחוצות מה תגיד החבורה. מה זה? זה דבר מבחיל ונורא ומצידי שלא ישמיעו אותי בכלל מהיום ואילך בגלגלצ ואני ממליץ באמת להרוס את הבניין, להוציא קודם את האנשים, לשלוח אותם לחזית עם רובים ושם שירו כמה שהם רוצים".

מגלי צה"ל וגלגלצ בחרו שלא להגיב לדברים.

גלגלצ לא לבד - גם אליקו מ"רדיו לב המדינה" חוטף אש