לפני שנה בדיוק, בסוף דצמבר 2013, היא נחתה באמצע המדבר עם מסוק והכריזה: "עכשיו העיר הזאת שלי!". בריטני ספירס, מכוכבות הפופ הגדולות בעולם בשני העשורים האחרונים, חנכה אז את פרק לאס וגאס בקריירה שלה, עם השקת המופע "Piece Of Me", במלון ה"הוליווד פלאנט", שאפילו מעריציה הכבדים ביותר מגדירים אותה בו כ"בובות פופ לכל המשפחה". לא בדיוק המחמאה הכי גדולה בתולדות ביקורת המופעים.

אבל בריטני, כמו בריטני, היא מקצוענית של עבודה קשה והתמדה. אתמול היא ציינה שנה שלמה של הופעות בעיר ההימורים, שנה שהכוכבת בת ה-33, שהחלה את קריירת הפופ שלה בגיל 16, יכולה לסמן כאחת היציבות בקריירה שלה (וזה לא מעט), וגם אחת המוצלחות שבהן מבחינה פיננסית. ספירס ממוקמת במקום העשירי ברשימת הזמרות המרוויחות ביותר, עם 20 מיליון דולר בשנה החולפת. על פי הפרסומים המופע של ספירס מניב למלון-קזינו בו היא מופיעה רווח של 20 מיליון דולר בשנה.

בריטני ספירס חוגגת שנה בוגאס - סרטון מיוחד

ההצלחה הכלכלית ייצרה עבורה השנה המשכיות שמובילה ליציבות - בשלב הראשון היא חתמה בוגאס ל-100 הופעות בטווח זמן של שנתיים, כלומר 2014 ו-2015. אך באוקטובר האחרון פורסם שעקב הצלחת המופע היא חתמה לעוד שנתיים, עד סוף 2017, והשכר שלה לכל מופע שודרג ל-475 אלף דולר להופעה.

יהיו כאלה שיאמרו שמדובר ב"לוב מזהב" ושבארבע שנים של הופעות בלאס וגאס ספירס "קוברת" את קריירת הפופ שלה בטרם עת. מנגד, אפשר לומר שאם בגיל 31 היא מיצתה את פאזת כוכבת הפופ והשאירה את הבמה לאריאנה גראנדה וטיילור סוויפט, הרי שחזרה שלה לעניינים אחרי פרק וגאס בקריירה, בגיל 36-37, יכולה לפתוח לה פתח ל"קריירה שנייה", כזמרת לקהל מבוגר יותר. זאת בהנחה שעד אז היא תלמד לשיר.

הרכב קאברים ישראלי: "להפוך את בריטני לטעם טוב"

ואם כבר לשיר, הרכב קאברים ישראלי בשם "The Britney Spears" מעל בימים אלה מופע מחווה לזמרת, עם ביצועים מיוחדים למיטב הלהיטים שלה, שכוללים הפשטה שלהם מההפקה המוזיקלית וביצוע כלי, חי ואחר לגמרי מהמקור.

"Toxic" בטעם תמונע

בהרכב חברים ענבר ליבנה וקובי מנדלבאום (שירה), עומר הראל (גיטרה), עמנואל לוי (קלידים), יונתן הררי (בס) ומעין אבן (תופים).

האני-מאמין שלהם אומר: "כשהתגלתה תאוותנו הטרופה לאלילת הפופ בריטני ספירס, שמנו לעצמנו מטרה להפוך את בריטני לטעם טוב. זה עבד. גם אם הקשר בין השירים המקוריים לבין העיבודים שלנו דומה לקשר בין הערים התאומות חולון-ברלין, לעניות דעתנו האובייקטיבית הם מקוריים מגוונים, ורקידים, ויסחפו את אוהבי בריטני ושונאיה גם יחד".

החבורה תארח את רוני דואני (סופרסטאר; בריטני ספירס הישראלית), יובל מנדלסון ("שייגעצ") וניב מג'ר ("לחם"), בהופעת סילבסטר חגיגית שתתקיים ב-31 בדצמבר בתאטרון תמונע בתל אביב, במופע עמידה.

רוני דואני 2014 (צילום: אלכס ליפקין)
לנצח בריטני הישראלית. רוני דואני | צילום: אלכס ליפקין