"אבא" של עומר אדם
אביב גפן יחבק אותו. עומר אדם

עומר אדם

עומר אדם ייגש לאודישנים של "כוכב נולד 8" ויתקבל לעונה החדשה. בתוכנית הראשונה הוא יפתיע בגרסה ל"עד הקצה" של דנה ברגר, שתתקשר אליו אחרי השידור להחמיא. עומר יעבור את כל השלבים עד לספיישל עם אייל גולן. אחרי הביצוע שלו ל"דמעות" יקום מכסאו השופט החדש אביב גפן, יעלה לבמה ויחבק אותו. בגמר הגדול, שיתקיים הפעם (שוב) בחוף ניצנים, הוא ישיר את "גבר רומנטי" של טיפקס ו"ברצלונה" של ג'ו עמר, יזכה במקום הראשון וישבור את השיא של רוני דלומי לזוכה הצעיר ביותר. יומיים אחר כך הוא כבר ימלא את קיסריה, וכעבור עוד יומיים ייכנס לאולפן עם אבי סינגולדה, אבי יפרח ואשר פדי, ויקליט אלבום שלם שיצרו עבורו ניסים מרי, צ'ולי זכאי, שי ראובני ותמיר צור. הדיסק ייצא אחרי שבועיים ובראש השנה הבא כבר ימכור זהב.

מורן מזוז פפראצי 4 (צילום: אלעד דיין)
חברת הכנסת מורן מזוז | צילום: אלעד דיין

מורן מזוז

בפסח הקרוב תוציא מורן מזוז את אלבום הבכורה שלה "האור שבעיניי". שיר הנושא מתוכו, דואט שלה עם שלומי סרנגה, יושמע בטירוף אצל דידי, אליקו וירון אילן וייכנס לפלייליסט של גלגלצ. מורן תהיה מועמדת ל"זמרת השנה" אבל תפסיד למירי מסיקה. בחורף שאחרי יתמעטו ההופעות ולמרות הכישרון הגדול קצת יימאס לה והיא תשקול פרישה ממוזיקה.

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות מורן תקבל הצעה מראש עיריית נתיבות לרוץ למועצת העיר. אחרי שבוע של התלבטות היא תקפוץ על ההזדמנות ותיבחר למועצה. בינתיים היא תסיים תואר שני בתקשורת וקולנוע באוניברסיטת תל אביב. סרט הגמר שלה "רואה רחוק, רואה שקוף" יזכה בפרס "חביב הקהל" בפסטיבל וולג'ין היוקרתי בירושלים. בבחירות 2013 מורן תרוץ לכנסת ברשימה של "קדימה" ותיכנס מהמקום ה-33. בכנסת היא תפעל למען ציבור המוגבלים ומשפחותיהם וכמובן תשיר את "התקווה" במעמד ההשבעה של חברי הבית.

מאחורי הקלעים- 28.7.09 (תמונת AVI: כוכב נולד)
מלך מחזות הזמר. חובי סטאר | תמונת AVI: כוכב נולד

חובי סטאר

בחנוכה הקרוב ילוהק חובי ל"פסטיגל על הקרח" לתפקיד פינגי הפינגווין הביישן. למרות שהוא מגיע כאנדרדוג דווקא השיר שלו "חברים בקוטב הצפוני" יהיה אהוב במיוחד על הילדים. שנה לאחר מכן הוא ישתתף בפסטיבל שירי הילדים וינצח את חן אהרוני עם השיר "החוב של חובי". כמה חודשים אחר כך הוא יתחיל חזרות למחזמר "צלילי המוזיקה" בתפקיד הבן הבכור של קפטן פון-טראפ. צדי צרפתי יביים וחובי ייחשב לתגלית החדשה של עולם התיאטרון, כשהסולו שלו ב"אלה דברים שעלי אהובים" ייכנס לפנתיאון. הוא יוחתם לחוזה ארוך טווח ב"בית לסין" ויככב בשנים הבאות במחזות הזמר "גריז", "שיער" ו"חתולים" ("קאטס"). במקביל ישלים אלבום בכורה שייקרא "מאחורי הדלת". הלהיט של האלבום יהיה שיר שכתב אהוד מנור ז"ל ונמצא בין כתביו שלא פורסמו. את הבכורה יעשה חובי בתוכנית האירוח "המעגל הגדול" שיגיש גל אוחובסקי בערוץ 2.

ראם כהן

ראם כהן יאסוף חומרים לאלבום ראשון וגם יוציא לרדיו את השיר "העתיד שלנו יחד", שיהפוך ללהיט מבוקש בחתונות. בקיץ הבא הוא ייסע לסיבוב הופעות בטורקיה ובצרפת יחד עם שלומי שבת ושימי תבורי. בהופעה בריביירה תתחיל איתו מיליונרית יהודייה אמריקנית ותזמין אותו לבית שלה בבברלי הילס. ראם ייסע איתה ותוך כמה חודשים יהפוך לזמר הבית של הקהילה הישראלית בלוס אנג'לס. בחתונה שלו בהוליווד יופיעו חיים משה ויואב יצחק כאורחי הכבוד. ב-2013 הוא יוציא אלבום באנגלית בשם "Angel of Hulon" וימכור זהב באמריקה.

לירן דנינו "חופשי זה לגמר לבד" (תמונת AVI: כוכב נולד)
עם אריק ברמן. לירן דנינו | תמונת AVI: כוכב נולד

לירן דנינו

אלבום הבכורה של לירן דנינו "ואני חייל" ייצא עוד במהלך שירותו בלהקה צבאית. זה יהיה אלבום גיטרות, שיופק על ידי תום פטרובר מ"היהודים" וערן מיטלמן, יכלול דואט עם ברי סחרוף, גרסת כיסוי ל"גיטרה" של שמוליק קראוס ושיר שכתבה נינט, וייחשב לאחד מאלבומי השנה ברוק הישראלי. המבקרים ישוו אותו ליהודה פוליקר של ימי "בנזין" מצד אחד ולדודו טסה מצד שני. הופעת הבכורה תיערך ביולי 2011 בבארבי בתל אביב. זה יהיה הקיץ של דנינו, שיהיה מועמד לזמר השנה, אבל יפסיד לאביב גפן.

באלבום הבא דנינו יעבוד עם אריק ברמן, שיכתוב לו חמישה שירים. הם גם ייצאו למופע משותף ודנינו יגיד בראיון לכתבת השער של "7 לילות": "עם אריק זה מרגיש לי אחרת, הרבה יותר בוגר, אני מקווה שכמו רן דנקר גם אני מצאתי את העילי בוטנר שלי".

מיי פיינגולד (צילום: רועי ברקוביץ')
שנה באוסטרליה. מיי פיינגולד | צילום: רועי ברקוביץ'

מיי פיינגולד

השיר הראשון שתוציא מיי פיינגולד יהיה בלדת לב-שבור קורעת בשם "פגע וברח", שכתב לה הנרי. השיר יתנחל בפלייליסט ולא ייצא משם למשך חודשיים. הלהקה שלה "דיזיאק" תתפרק בעקבות הצלחת השיר ועל השער של "מוסף הארץ" תפתח מיי את הלב ותספר את כל הסודות. הילדות, ההתבגרות, הפאב באילת, האהבה, הגירושים. תעבור עוד שנה של חיפושי דרך ופיינגולד תוציא אלבום בכורה בהפקה מוזיקלית של לואי להב, שיוציא ממנה את המיטב. רצועת הבונוס תהיה "בטעם מנטה". אבל הרדיו יתעלם מהסינגלים שתוציא ואחרי שתי הופעות ראשונות מלאות תיעצר התנופה. האלבום הראשון ייכשל ומיי תיסע לשנה לאוסטרליה לנקות את הראש. משם היא תחזור ב-2012 כדי להקליט את אלבום חייה, שיכלול דואטים עם מארינה מקסימיליאן בלומין, הבנות נחמה, אורית שחף, שלומי שבן, מתי כספי ואריק איינשטיין. היא תמכור ממנו "זהב" ותהיה מועמדת לזמרת השנה, אבל תפסיד לשירי מיימון.

ולדי בלייברג עם השקט שנשאר (תמונת AVI: כוכב נולד)
מקום שלישי באירוויזיון. ולדי בלייברג | תמונת AVI: כוכב נולד

ולדי בלייברג

באירוויזיון שיתקיים בעוד שנתיים באוקראינה ייצג ולדי את ישראל עם השיר "תגידי לי את האמת" ("Tell me the truth"), שיכתוב מיכה שטרית וילחין ארקדי דוכין. ולדי יגיע למקום השלישי וייצא לסיבוב הופעות שיימשך כשנה וחצי במדינות חבר העמים. ראשי הקהילה היהודית ברוסיה יגדירו אותו כ"השגריר הכי טוב של ישראל". ב-2012 ולדי יחזור לארץ, יחתום אצל אבי גואטה ויתחיל לאסוף חומרים מדורון מדלי, רמי קליינשטיין ודור דניאל. חצי מהאלבום יפיק נדב ביטון ואת החצי השני צמד "דוסול" – יעקב למאי וטל שגב, שגם יכתוב לולדי את הלהיט "מאוהב". הכיוון יהיה פופ ישראלי עם השפעות של דאנס וים-תיכוני. בהופעת הבכורה לאלבום יארח ולדי את דוד ד'אור ופבלו רוזנברג ויהיה מועמד ל"זמר השנה", אבל יפסיד לעברי לידר.

רוני דלומי עם "אני אש" (תמונת AVI: כוכב נולד)
הבת של אקי, הנכדה של אסי, האישה של ברלד. רוני דלומי | תמונת AVI: כוכב נולד

רוני דלומי

בחנוכה הקרוב תנצח רוני דלומי ב"פסטיבל הילדים" עם השיר "החיוך שלי". מכאן תהיה הדרך קצרה לאלבום בכורה בהפקת עמוס בן-דוד, עם שירים שיאספו ממיטב היוצרים בז'אנר. רוני תשחק בסדרה "רוני" שיפיקו עבורה "טדי הפקות", שם תגלם את אחותה החורגת רוני סופרסטאר. שיר הנושא של הסדרה יהיה "רוני" של להקת גזוז בדואט של השתיים. במקביל היא תופיע בעונה השלישית של "מסודרים" בתור החברה החדשה של ברלד (מאור כהן), שמוציאה אותו מכל השטויות. בפרק סיום העונה הם יתחתנו. רוני תקבל הצעה לשחק בסרט הוליוודי שיצולם בישראל, כבת של אקי אבני ואיילת זורר והנכדה של אסי דיין. הסרט ייצא ב-2013 ורוני תהיה מועמדת לאוסקר על תפקיד משנה. היא תפסיד את האוסקר לגווינית' פאלטרו.

כאמור, הדברים הם פרי דמיוננו. אתם מוזמנים להגיב ולספר לנו מה לדעתכם צופן העתיד לבוגרי העונה.

עוד במוזיקה:

קליפ חדש למדונה: "Celebration"; ההופעה של מדונה - כל הפרטים החשובים; פיית' נו מור ודינוזאור ג'וניור בועידת המוזיקה;

גל אוחובסקי מראיין את מאיה בוסקילה ל"פסקול העשור"; נינט, מרגול, עידן רייכל ומאיה בוסקילה מאחורי הקלעים של "פסקול העשור"; הצביעו למצעד "פסקול העשור"

וגם:

תכירו את אלדד לוי, שחולם לנגן בבית המקדש; קובי פרץ בוידיאו מההופעה - "האחת של חיי"; חיים אוליאל שר על דואט עם נינט; רוני דדון בשיר ראשון; אורית גלבמן בשיר "מעלית"