הראל סקעת ובת דודתו בת ה-12 מאי וייסמן מבצעים יחד את השיר "משהו טוב" (הלקוח במקור מאלבומו של סקעת "שוב מאושר"), במסגרת המשדר המיוחד "לתת מכל הלב", אשר ישודר ביום רביעי, ה-17 בספטמבר, בערוץ   2-"קשת".

במסגרת המשדר מתגייסים אמני ישראל למען מבצע ההתרמה של ארגון "לתת" לקראת ראש השנה, אשר נועד לסייע לזקוקים לעזרה ברכישת ארוחות חג. "במדינה כמו שלנו צריך לדעת לתת, וצריך גם לדעת לקבל, כי הגלגל יכול הסתובב בשנייה", אומר סקעת בראיון לחדשות 2.

האמנים יופיעו על הבמה עם קרובי משפחה, שחלקם מוזיקאים מוכרים גם הם, וחלקם עולים להופעה מול קהל לראשונה בחייהם. כך כולל המשדר כמה צמדים יוצאי דופן ומסקרנים, שבחרו שירים בעלי משמעות מיוחדת עבור האירוע.

יובל בנאי ובנו המוזיקאי והזמר אלישע בנאי ישירו את "שלח לי מלאך" של להקת "משינה", מירי מסיקה עם אביה יופיעו עם שיר התפילה "עזור לי", מתוך אלבומה האחרון של מסיקה. יהודה פוליקר עם אחיינו יוני פוליקר יבצעו את השיר "איך קוראים לאהבה שלי", שחזר כשיר נחמה במהלך מבצע "צוק איתן", ועוד רבים. את המשדר ינחה צביקה הדר, שאומר: "מדליק לראות את האמנים מופיעים מחוץ לפורמט הרגיל שלהם. זה מיוחד וממש מגניב".