אחרי שעומר אדם הודח מ"כוכב נולד", בגלל שהסתיר את גילו האמיתי (אז פחות מ-16 וחצי), הפגישה אותו מרגלית צנעני-מרגול, השופטת בתוכנית, עם מנהלה האישי אסף אדטגי, שלקח אותו תחת חסותו. בנוסף, בנה של מרגול, אסף לביא-צנעני, כתב לאדם שני שירים.

עד כה הוציא עומר אדם את השירים "להיאבד ברוח", שזכה לגרסת רמיקס, "אל תבכי", שזכה אף הוא לגרסת רמיקס, "את בליבי" ו"נמס ממך", שגם לו יש רמיקס. מדובר בלהיטים שצברו מאות אלפי הורדות בסלולר והעמידו את אדם, עדיין תלמיד תיכון, על במות רבות עם לא מעט מעריצות. אלבום הבכורה שלו ייצא לקראת ראש השנה.

"קיוויתי שזה מה שיקרה", אומר עומר אדם על ההצלחה, "כי כוכב נולד זה רק הפוש הראשוני והגשמתי את מה שרציתי לעשות ואני הולך עם זה".

"בסך הכל לא עשיתי שום דבר רע"

בעניין פרשת ההדחה מ"כוכב נולד" - עומר אדם לא מרגיש שהיא פגעה בו. "בארץ אם יש פרסום זה כבר דבר טוב, בכל דבר", הוא אומר, "לקחתי את זה בתור דבר טוב, כי בסך הכל לא עשיתי שום דבר רע. בסך הכל באתי לשיר, וזה מה שאני אוהב, ועשו מזה כזה מהומה, אז שיהנו אני כבר נהניתי".

גם היום, ממרומי גיל 17, עומר אדם לא חושב שהגיל שלו הוא עניין מיוחד, למרות שאין להתעלם מהעובדה שפתח פתח למתמודדים צעירים נוספים, כמו למשל אור גלעדי.

>> עידן יניב, שר-אל, אביבה אבידן וניסים מרי בשירים חדשים