אוהד שרגאי (תמונת AVI: כוכב נולד)
שמר את השירים שלו לאלבום. אוהד שרגאי | תמונת AVI: כוכב נולד

בזמן שדיאנה גולבי כבר הוציאה אלבום עם ביצועיה מהעונה וסגרה בפסטיגל הקרוב ואבי בן אבו ואור גלעדי כבר החלו לעבוד על אלבומי הבכורה שלהם, עובד גם פיינליסט כוכב נולד אוהד שרגאי אעל אלבום הבכורה שלו, ותוך כדי ההכנות מצא זמן להתארח במופע הקברט "צבעים של אהבה" של אוולין הגואל, השחקנית שבשנה האחרונה מנסה כוחה גם כזמרת.

שרגאי צפוי להופיע עם הגואל בקפה ביאליק בתל אביב ב-6 באוקטובר ב-21:30, ולשיר איתה בדואט את "נה מה קיטה פה" וסולו את "אהבה בת עשרים", בליווי כינור וגיטרת פלמנקו בלבד, הרכב מלווה מצומצם יחסית לעומת "הבינלאומיות" מ"כוכב נולד" בתוספת תזמורת המיתרים מהגמר.

השניים הכירו בקליפ הסלולרי לשיר "אם יש גן עדן", בו זכה שרגאי ב"כוכב נולד", כשהגואל משחקת בקליפ בתפקיד אמו. "אני מאוד אוהבת אותו ואת איך שהוא שר, הוא היה הפייבוריט שלי בעונה הזו, ומיד הסכמתי להצטלם איתו לקליפ", אומרת הגואל. "המופע שלי רץ כבר שנה במקומות קטנים ואינטימיים.,, הכל קאברים קלאסיים, ב-11 שפות, ואוהד מתאים להופעה הזו. הוא שר רק בעברית אז אמרתי שאחזק את העברית דרכו. עשינו אתמול חזרה ביחד וזה עובד לאוהד, זה רץ לו, יש כימיה בינינו והחיבור מדהים".

אוולין הגואל: "אוהד היה הפייבוריט שלי"

אוולין הגואל - פרימיירה שרק (צילום: עודד קרני)
"יש בינינו כימיה מדהימה". אוולין הגואל | צילום: עודד קרני

-יהיה לזה המשך?
"כרגע דובר רק על הופעה אחת. אני והוא מתעסקים בעוד דברים. הוא הולך להיכנס לתקופה אינטנסיבית ואני מצפה שייכנס להקלטות. אני רוצה שיקליט כי אני חושבת שזמר כזה צריך להשקיע בו ולהוציא לו אלבום".

-ואלבום שלך של מופע הקאברים?
"תראה, אני לא אומרת לא לשום דבר. כל מה שבאמנות פתוח מבחינתי, כל מה שמעניין ומאתגר וכל דבר ביתו. אם צריך להיות יהיה".

"ההופעה עם אוולין זה כזה 'על הדרך', הכרתי אותה בקליפ הסלולרי והיה חיבור ממש טוב", אומר אוהד שרגאי. "היא פנתה אלי לפני כמה ימים להתארח וברור שהסכמתי. היא שרה ב-11 שפות וכיוון שאני שר כרגע רק בעברית, אז אשיר בעברית, אבל ברוח המופע".

שרגאי: "הקאברים נשמעו כמו משהו שאני יצרתי"

-ולגבי חומר מקורי שלך?
"אנחנו עובדים, כן, אבל אין משהו שהוא סגור. יש לי הרבה חומרים ועכשיו אנחנו בעבודה על אלבום ויהיה בסדר. לאלבום ייכנסו חומרים שלי גם מלפני 'כוכב נולד'. צברתי רבבות שירים במהלך החיים וחלקם מן הסתם יכנסו לאלבום שאני מקווה שעתיד לצאת בקרוב".

-אם יש לך כל כך הרבה שירים, למה לא שרת חומר מקורי בכוכב נולד?
"כי כוכב נולד היא תוכנית קאברים ובסך הכל בתוך הקאברים הייתי שותף פעיל בעיבודים ובהפקה המוזיקלית. זה תמיד נשמע כמו דברים שאני יצרתי. החומרים שלי הם המשך ישיר של מה שהיה בתוכנית, ושם היה לי חשוב להראות קודם את הסגנון. לעשות חומרים שלי יהיה לי את כל החיים".

-איך אתה מרגיש, שלושה שבועות אחרי הגמר?
"אני מרגיש הכי נפלא בתוך הדבר הזה. אני מסתכל אחורנית וחושב שעשיתי כמיטב יכולתי. מאוד נהניתי מזה ועכשיו מתחילה העבודה האמיתית".

שאולי, עקיבא ואלגבי במופע התרמה

ובמקביל, ב-3.10, יופיעו שלושה יוצאי העונה האחרונה של כוכב נולד שאולי ועקנין, ליאור עקיבא ושחר אלגבי במופע התרמה מיוחד במרכז ברוך וגנר בכרמיאל.

המופע הוא למען אלרון ישראלי ודן גולדנברג למען הצלת בנם התינוק שמחובר למכונות הנשמה וזקוק לסכום דמיוני של 4000 ש"ח ביום על מנת להמשיך לחיות. במופע ישתתפו גם זמרים כמו מאור גניש, שי הראל וסינגל מאלט. כרטיס ב-50 ש"ח שכולם קודש להצלת ילדים.

>> הדג נחש, שרית חדד, אינפקטד מאשרום, עברי לידר וקרולינה מועמדים ל-