נינט מקליטה (צילום:  Photo by Flash90)
אומרים שאלבום הוא כמו ילד. נינט מקליטה שירה | צילום: Photo by Flash90

אחרי ארבעה אלבומים, שלושה בעברית ואחד באנגלית, נמצאת בימים אלה נינט טייב בשלבים מתקדמים של הקלטות אלבומה החמישי, שצפוי לצאת בחודשים הקרובים ולהיות באנגלית, וכל זאת לצד הידיעות המשמחות על החתונה המתקרבת וההריון.

את האלבום מקליטה נינט עם המוזיקאי והגיטריסט יוסי מזרחי כמעבד ראשי ומפיק מוזיקלי (ללא חברים אחרים מלהקת "הקולקטיב"). מזרחי, כזכור, עבד עם נינט על אלבומה הקודם, "כל החיות ידעו", שהיה מצויין. כמו כן יוסי מזרחי הוא גם בעלה לעתיד של נינט ואבי הצאצא המשותף שלהם. הנגנים שמנגנים באלבום הם חברי הרכב ההופעות שמלווה את טייב בימים אלה.

עוד ב-mako מוזיקה:

נינט עצמה מפרסמת בדף הפייסבוק שלה תמונות ווידיאו מתוך האולפן, ומעדכנת את המעריצים במתרחש בפוסטים קצרים. עם תחילת החזרות לפני ההקלטות כתבה: "כל החתיכים דווקא אצלי. חזרות לאלבום החדש באנגלית, איך אני אוהבת את החיים עכשיו", וצרפה את הוידיאו החביב הזה, שבו מככב הבעל והאב לעתיד יסי מזרחי במחיארות כפיים סוערות:


‎‎פרסום‎ by Ninet Tayeb.‎



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 עם תחילת הקלטות לפני כעשרה ימים כתבה: "היום נכנסת להקלטות של האלבום החדש באנגלית. קשה להאמין שזה כבר קורה. אושר גדול ממלא את ליבי". בהמשך הוסיפה עוד תמונה ואת הכיתוב: "מקליטים אלבום חדש. זה כל מה שחשוב". אתמול נוספה עוד תמונה ואיתה הכיתוב: "מקליטים שירות, כולם ביחד".

נינט מקליטה (צילום:  Photo by Flash90)
נינט מקליטה באולפן | צילום: Photo by Flash90

במקביל ממשיכה נינט להופיע ברחבי הארץ בשלל אירועים. ביום שישי האחרון הופיעה בבמה המרכזית של מצעד הגאווה, העלתה תמונה שהציגה את הקהל הגדול, והוסיפה: "אהבה אינסופית כמו הקהל הזה, שבת שלום".

נינט במצעד הגאווה (צילום:  Photo by Flash90)
נינט בהופעה במצעד הגאווה | צילום: Photo by Flash90

סיבוב ההופעות הרשמי של נינט כגע נקרא "צוללות", ובו היא מופיע רק עם הצ'לנית מאיה בלזיצמן. השתיים מבצעות יחד ממיטב הרפרטואר של נינט מתוך ארבעת אלבומיה, וכן כמ קאברים נבחרים כמו "Crazy" שכבר מאוד מזוהה עם טייב, וכן הקאבר לנירוונה, "Something In the Way".

אחרי הופעות בבאר שבע, כפר סבא ותל אביב יצפינו השתיים בקרוב ל"פרה" בשבי ציון. צפו בקטעים מהמופע "צוללות":


Something In the Way (צילום: yossi5004

"לא יכולתי לעשות עם זה כלום" (צילום: Yifat G


"ים של דמעות" (צילום: yossi5004


"יחפה" (צילום: yossi5004


כשאתה כאן (צילום: yossi5004


Crazy (צילום: yossi5004

I C U (צילום: ענבל דובינסקי