אין תמונה
"סיפורי פוגי" - עטיפת אלבום הבכורה של להקת "כוורת"

לרגל 40 שנה לצאת "סיפורי פוגי", אלבום הבכורה של להקת כוורת המתאחדת, כינסה תחנת הרדיו גלי צה"ל שורה של להקות ישראליות, אשר הקליטו גרסאות מחווה מיוחדות ללהיטים הקלאסיים ההם. כל אחד מההרכבים מבצע שיר מהאלבום, שהפך כבר מזמן לאבן דרך במוזיקה הישראלית.

"סיפורי פוגי" ראה אור בסוף שנת 1973 וכלל להיטים גדולים כמו "המגפיים של ברוך" ו"יו-יה" ושירי רוק קלאסיים כמו "ילד מזדקן" ו"למרות הכל". טיפת התקליט צוירה ועוצבה על ידי גרפיקאי להקת הנח"ל, איתמר נוימן. האלבום זכה להצלחה עצומה ונמכר בשנה הראשונה בעשרות אלפי עותקים (ועד סוף שנות ה-80, עוד לפני הוצאתו בקומפקט דיסק, ביותר מ-140 אלף עותקים).

שלושה ביצועים נבחרים מתוך תוכנית החידושים של גלי צה"ל:

להקת כנסיית השכל והתזמורת האנדלוסית הים תיכונית של אשקלון הקליטו את השיר "ילד מזדקן", עם עיבוד והפקה מוסיקלית של כנסיית השכל ותום כהן.

ההרכב "לוס כפרוס" מבצעים גרסה משלהם ל"שיר המכולת", הפקה מוזיקלית של בן הנדלר ולוס כפרוס.

להקת התקווה 6 מכסה את "פה קבור הכלב", בעיבוד של חברי הלהקה עם פילוני, והפקה מוזיקלית שלהם.

הרכבים נוספים שמשתתפים בפרויקט: מרסדס בנד (ביום ובלילה), קרח תשע (שירות עצמי), הפיל הכחול (למרות הכל), גיא ויהל (לא ידענו מה לעשות), משפחת אלייב (יוסי מה נשמע), מונטי פיורי (המגפיים של ברוך), ילד פעם (נחמד) ובום פם (יו יה).

*התכנית "מסיפורי פוגי אפשר ללמוד" עם אסף ליברמן ולירון זייד, תשודר ביום העצמאות, שלישי 16 באפריל, בין השעות 13:00-15:00, בגלי צה"ל.

>> אלבום חדש ל"רוקפור": האזינו לשלושה שירים