בימוי: דוד פדידה

"שירים ונפלאות מבית הכנסת" הוא מחזמר חדש לחנוכה במגזר הדתי והחרדי בכיכובם של ישי לפידות, איציק דדיה, להקת "הקינדרלעך", יונתן שיינפלד ואוהד מושקוביץ.

העלילה מתרחשת בבית הכנסת בסגנון המודרני. הכנר הבינלאומי דניאל אהביאל הוא הגבאי ר' אלימלך. במהלך ההצגה קורים לגבאי כל מיני טעויות משעשעות (שנכתבו על ידי כותבי סאטירה) וילדי העיירה - להקת הקינדרלעך, מתקנים אותו כל הזמן. במחזמר מופיע גם המתפלל הנרגן, אברום (ישי לפידות, שתסרט וביים עם דוד פדידה ודודי אינהורן) שכועס ומתלונן על מה שקורה בבית הכנסת.

בהצגה משתתף גם הזמר איציק דדיה שמגלם את זבולון שרת בית הכנסת. בכל כניסה שלו לבמה עולה איציק לבמה עם קורקינט חשמלי, מגב ומטאטא ומסדר את בית הכנסת תוך כדי טעויות מצחיקות ומשעשעות. חזן בית הכנסת, עמרם (אוהד מושקוביץ) ובנו הזמיר (מתיתיהו) שרים בקולם בבית הכנסת ולמרות שמתתיהו רוצה להצטרף לילדי בית הכנסת שמשתוללים וצוחקים על הגבאי אביו אינו מרשה לו.

במחזמר מבצעים השחקנים-זמרים למעלה מ17 שירים בליווי תזמורת חייה הכוללת  כראוגרפיה  של קלוד דדיה. במהלך ההצגה מחליפים השחקנים ביגוד מספר רב של פעמיים. כמו כן חלק מהמשחק הוא על קורקינטים חשמליים,רולר בלייס ועוד. למחזמר הופק גם שיר נושא, דיסק עם שירי המחזמר ואלבום די וי די.

>> הויכוח על שירת נשים בציבור מגיע אל הזמרות הדתיות