שחר אלגבי פרומו (צילום: טוני פיין)
"חוויתי פרידה שדומה לשיר לפני חודשיים". שחר אלגבי | צילום: טוני פיין

שחר אלגבי, בוגר העונה האחרונה של "כוכב נולד", מוציא היום את השיר "כל המילים", שכתב והלחין חברו לעונה אדיר גץ, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של תמיר קליסקי ואהרון קמינגרוב. זהו סינגל בכורה מתוך אלבום ראשון לאלגבי, בו זכה במסגרת שיתוף הפעולה בין רשת ג' ו-mako בתחרות "תנו לו צ'אנס", שהתקיימה בין  מודחי העונה השמינית של התוכנית.

אלגבי, מראש העין, בוגר הקונסרבטוריון המקומי, מנגן מגיל 8 על פסנתר ומגיל 15 על גיטרה . הוא כיום בן 19 וחצי, משרת בימים אלה בצה"ל ביחידה לעידוד ההתגייסות בקרב תלמידי כיתות י"ב לצד שמות כמו בן-אל תבורי ואסתי גינזבורג.

"אני ממש נרגש", הוא אומר. "אני עובד על השיר הזה הרבה זמן ומעניין אותי לשמוע פידבק אם יאהבו או לא, אני ממש מחכה לזה. אדיר גץ הוא חבר שלי מאוד טוב, זמר מוכשר וכותב אדיר, ונהיינו חברים הכי טובים. הוא השמיע לי את השיר ומיד אמרתי לו שאני רוצה אותו ומשם זה התגלגל".

-מה עשית מאז התוכנית?
"עברו כמה חודשים ובשבילי זה נראה ממש רחוק. אספתי חומרים, הופעתי, אני מחפש את הכיוון שלי, זו דרך קשה ואלה דברים שהיה לי קשה ללמוד, אני עדין בתהליך של אחרי התוכנית".

"אני פשוט שר, לא מנסה לחשוב, רק לרגש"

שחר אלגבי פרומו 1 (צילום: טוני פיין)
"אני לא בתחרות או השוואה עם הראל סקעת". שחר אלגבי באולפן | צילום: טוני פיין

-יש לך מעריצות?
"יש בנות כאלה שהולכות איתי, אנחנו עושים מפגשים בחופשים, הן באות ותומכות ומחכות לשיר יותר ממני. אני רוצה ושיהיה להן עוד שיר שלי לשמוע ורוצה להוציא עוד שירים בשבילן. אני שמח שנשארו איתי גם אחרי שהודחתי מהעונה".

ההדחה של אלגבי עם השיר "יד ביד" היתה אחת המפתיעות בעונה האחרונה, אחרי ששבוע קודם לכן נתן ביצוע מושלם ל"ואת" של הראל סקעת, כשקרן פלס מלווה אותו בפסנתר. "שרתי את 'ואת' כי זה שיר שבגללו רציתי בכלל להתחיל לשיר ולרגש אנשים", הוא אומר, " אין השוואה ביני לבין הראל סקעת, אני לא בא להתחרות בו, כל אחד מאיתנו מביא את האמת שלו".

-מה האמת שלך?
"זו שאלה קשה. אני פשוט שר. לא מנסה יותר מדי לחשוב, מנסה לרגש ולגעת בקהל, וזהו פחות או יותר".

-זה שיר על הכאב שבפרידה מבחורה. חווית אחת כזו?
"האמת שכן. לאחרונה עבר עלי משהו כזה. השיר מדבר על פרידה, כשהבחורה איבדה את האמון והוא מנסה להחזיר אותה אליו ושר לה שהוא אוהב אותה, מתוודה בפניה. מקרה ספציפי כזה לא קרה לי, אבל אני מתחבר לזה. נפרדתי ממישהי לפני חודשיים, אחרי שהיינו יחד שנתיים. קורה שלא הולך וכל אחד הולך לדרכו ויוצאים מזה שירים".

"בכל מקום יש בנות, אבל בינתיים אני לא מחפש"

-ועכשיו?
"עכשיו אני לבד. בכל מקום יש בנות, אבל בינתיים אני לא מחפש להיכנס לעניין הזה. אם תבוא מישהי מיוחדת, האחת, אני לא אגיד לא".

-יש לך תחרות קשה עם כמה חברים מהעונה שכבר הוציאו שירים.
"זה יפה שכולם מנסים להגשים את החלום, וזה העולם האמיתי. כוכב נולד זה רק קרש קפיצה. המוזיקה זה מה שקורה עכשיו - להוציא שירים, לאסוף קהל. יפה שיש הרבה שעושים את זה. לא נראה לי שיש תחרות כי גם בתוכנית לא התנגשנו מבחינת סגנונות וכל אחד יכול להביא את המוזיקה שלו ויש מקום לכולם".

>> אבי בן אבו מקום שני במצעד ההשמעות השבועי