הזמרת הישראלית-בינלאומית אחינועם ניני מופיעה בימים אלה בארץ עם מופע גרסאות לקלאסיקות ישראליות, ובעולם, למשל בפסטיבל סן-רמו המיתולוגי ובהודו.

כאמא לשלושה ילדים היא מספרת על הנסיעות איתם וגם על הפרידות והגעגועים כאשר הם מחכים לה בבית. "כשהבת הקטנה היתה בת חודש נסעתי איתה להופיע בפריז, תוך כדי שאני מניקה".

"הילדים שלי לא ייסעו לשום חברון, מעדיפה שייסעו לאום אל פאחם"

בהמשך התייחסה אחינועם ניני לשאלתו של אלירז שדה בנוגע לדעותיה הפוליטיות, וסיפרה על הופעתה בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה. "פניתי לקהל ודיברתי על פוליטיקה. אמרתי להם שגיליתי שעוד מעט הילדים שלי יגדלו וייצאו לטיול שנתי בחברון, וזה לא מוצא חן בעיני. הם לא ייסעו לשום חברון", אמרתי לקהל, "מצד שני אמרתי שאני רוצה שהם ייסעו לאום אל פאחם, כי יש לי חבר טוב, בעל גלריה מאום אל פאחם שהיה גם בקהל ורציתי מאוד לפרגן לו. שמו סעיד אבו-שאכר מגלריית אום אל פאחם שזה מקום מדהים, ואני והוא זוממים שהילדים ילכו לבקר שם בגלריה ויפגשו שם.. מה, הם יודעים מה ערביי ישראל בכלל? הם לא יודעים מה זה בכלל וזו בושה וחרפה, אז אני הקמתי 'משרד חינוך משלי וזה מה שאני רוצה לעשות".

"היו אנשים בקהל שלא הבינו למה הם צריכים לשמוע את זה, ואבא שלי התבאס ואמר 'למה את צריכה את זה', אבל אני אמרתי לו - 'זו השעה שלי ואני עומדת עליה ומי שלא טוב לא שיקום וייצא מהאולם, הדלת פתוחה בפניו ושלא יקנה את הדיסק שלי".

>> דוד לביא בסינגל בכורה: "זה יותר קשה ממה שחשבתי"