המוזיקאי והמתופף דורון רפאלי מוציא אלבום חדש בשם "Horse Of Passion", שהוא רובו ככולו אלבום אינסטרומנטאלי המחבר ג'אז עם השפעות לטיניות, אפריקאיות וישראליות. עם הוצאת האלבום יוצא רפאלי הרכב הטריו שלו לסדרת מופעי בכורה, ויופיע בין היתר ב-5.2 ב"מעבדה" בירושלים.

איחוד ללא רובנס

במופע שיתקיים ביום ראשון הקרוב, 30 בינואר, במועדון זאפה בתל אביב, יארח רפאלי על הבמה את אלון אולארצ'יק ואת חבריו ללהקת "אטרף", שהלהיבה את הקהל הישראלי בשנות התשעים עם להיטים כמו "שולה", "יום סבבה", "מנגו בננה ומלון", "ענבל", "טוחן ת'קפה" ועוד.

סולן הלהקה, רובנס, יעדר מהאיחוד, לצערם של המעריצים. ההסבר הרשמי של חברי הלהקה היא מחלת שפעת בה לקה. "זה עניינים של שפעת ירושלמית", הסביר הבסיסט ויקטור אזוס, שהגיע עם רפאלי לראיון בתוכנת הבוקר "יום חדש". "אצל זמר הגוף הוא הכלי שלו", מוסיף רפאלי בדיפלומטיות.

בתוכנית סיפר אזוס על הדרך הארוכה שעשה יחד עם רפאלי וההתרגשות הגדולה לקראת האיחוד. "במהלך העבודה על האלבום שלי דיברתי עם ויקטור, כי הושפעתי ממנו, בחיבור בין הבס לתופים, בכלל את הגרוב הלטיני למדתי באטרף", מסביר רפאלי.

"זה מוגדר 'סיבוב הופעה'"

"וככה נולד הרעיון להופעה הזו, שכבר הגדירו אותה בהרכב שלנו 'סיבוב הופעה'. אורן בלבן הפרקשניסט אמר את זה. אנחנו מתחברים להופעה אחת, חד פעמית, בינתיים, שבה הם תיארחו בהופעה של הטריו שלי".

"גם אלון אולארצ'יק צפוי להתארח במופע שלנו, הוא הרי במקור ג'אזיסט ועשינו כמה דברים מיוחדים עם השירים שלו", ממשיך רפאלי. "וכמו ויקטור גם הוא בסיסט, וגם הבן שלי בסיסט, בכלל, כנראה כמתופף יש לי משיכה לבסיסטים".

>> נינט חולה - ההופעה עם שלומי שבן בוטלה; שלמה ארצי מאפשר הצצה להקלטות אלבומו דרך פייסבוק