בשנת 1971 נוסד פסטיבל שירי הילדים שהפך תוך זמן קצר לחגיגת חנוכה קבועה, עם המון כיף תמים וטהור ומוזיקה מצוינת. הילדים וההורים נהנו אז משירים שנוצרו על ידי טובי הכותבים, המלחינים והמעבדים, ובוצעו על ידי מיטב הזמרים בשילוב תזמורת חיה.

הפסטיבל ידע בשנים ההן להיטים רבים שהפכו לקלאסיקה כמו "למה הגדולים לא לומדים מהקטנים", "ילד פלא", "צ'יק צ'יק הרכבת" ו"הבובה פסטי", ויצר כוכבים, ביניהם גם כוכבי ילדים כמו לילך גליקסמן המיתולוגית.

קובי פרץ במקום ששי קשת

לפני שנה חודשה מסורת פסיבל הילדים עם כוכבים כמו נינט, מירי מסיקה ומארינה מקסימיליאן בלומין, עם יהודית רביץ כמנהלת אמנותית וגידי גוב כזמר אורח.

גם השנה צפוייה לילדים ולהורים חגיגה עם שמות כמו קובי פרץ, משה דץ (והכבשה שושנה), חובי סטאר מ"כוכב נולד 7", ציפי שביט וחני נחמיאס הבלתי נגמרות.

יגאל בשן אמן אורח

אליהם יצטרפו דפנה דקל, טל מוסרי, דנה פרידר ודון לני- גבאי, המוכרים לילדים מערוצי הילדים, כשבתפקיד האמן האורח השנה יגאל בשן, שהבטיח בראיון מחרוזת ממיטב שירי הילדים שלו, כולל "הופה היי", "ארץ הצבר", "ילד פלא", "אדוני ראש העיר" ועוד.

לרגל ההשקה של הפסטיבל המחודש השני נפגשו כוכבי הפסטיבל של פעם, ביניהם אלי גורנשטיין, לילך גליקסמן, המלחינה נורית הירש, להקת "האחים והאחיות", וכמובן שביט, נחמיאס ובשן, והעלו זכרונות מהימים ההם, עם מבט לפסטיבל החדש המתקרב.