חברי להקת להקת "מוניקה סקס" - יהלי סובול, פיטר רוט, שחר אבן צור וספי אפרתי, מוציאים את הקליפ לשיר "שוב יורד אור חקי אפרורי", שהלחין סובול למילותיו של המשורר מאיר ויזלטיר, אשר משתתף בעצמו בקליפ.

ביום חמישי (7.11, 19:00) מתארחים יהלי סובול ושחר אבן-צור בתוכנית "פלייליסט" של ערוץ 24, ומספרים לאילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט על יצירת השיר והאלבום החדש שבדרך.

"הטקס של ויזלטיר תפס אותי בקריאה", אומר סובול, "ביקשו ממני להשתתף בערב כבוד יום הולדת 70 לויזלטיר ושאלחין טקסט שלו במיוחד. ישבתי וקראתי המון שירים שלו. השיר הזה תפס אותי, כי הוא היה נראה לי כמו טקסט של שיר רוק. רוב הטקסטים של ויזלטיר לא נראים כמו שירי רוק. השירים שלו באמת דורשים ממך את הריכוז והמאמץ ששירה דורשת ממך, ובמקרה שלו זה גם שווה את זה, שווה לך להתרכז ולהתאמץ כי אתה מקבל מזה משהו בסוף.

"אבל השיר הזה, הוא ככה היכה בי בצורה מאוד ראשונית. קלטתי אותו על הפעם הראשונה שקראתי אותו ולכן חשבתי שהוא יכול להתאים לז'אנר הזה, יכול להיות שיר רוק".

"חזרנו לנגן, כמו שפעם היו עושים"

על הכיוון של הסינגל הראשון והאלבום החדש, עליו עובדת הלהקה, אומר סובול: "התחשק לנו להוציא משהו שלא הוצאנו בעבר, ובאמת הלכנו על הקצה הזה של התקליט, בסינגל הראשון, שאנחנו מאוד אוהבים אותו, אבל אני יכול להבטיח שהתקליט מלא בכל מיני דברים בועטים ואנרגטיים".

אילנה ברקוביץ': הרוק שלכם השתנה במרוצת השנים.
שחר אבן צור: "מפיקים מוזיקליים שונים מתרגמים אותך אחרת. אייל אבן צור הפיק את האלבום הזה, את האלבום הקודם הפיק עופר מאירי, ואני חושב שהמפיק נותן את הפירוש ללהקה בכל תקופה".

אילנה ברקוביץ': איך היה לעשות את זה עם מישהו שהוא משפחה?
שחר אבן צור: "באמת לא יצא לנו לעשות את זה מעולם. הוא תמיד היה כמו איזה סוג של חבר חמישי (מוסיף בצחוק: כמו איזה אח), ותמיד היה בעניינים, גם באלבומים אחרים, נתן יד ואוזן. הפעם זה התאים, בגלל אופי האלבום, בגלל שחזרנו ממש להקליט, פחות לשחק באולפן, יותר לנגן. נסענו לאולפני 'העוגן', ניגנו כמו שפעם היו עושים, היו מנגנים ממש, אז ניגנו קצת".