"אני משתדל להשתפר כזמר וכפסנתרן וככותב מאלבום לאלבום, וכמו כל דבר בחיים זה גם עניין של אימון", אומר דניאל סלומון, שמבצע את שירו החדש 'רק על אוויר' באולפן תוכנית הבוקר "יום חדש".

"האלבום החדש קצת שונה מבחינת ההצללה שלו, מבחינת דברים שעשיתי עד עכשיו", אומר סלומון. "הוא יותר קצבי ונוגע בעוד תחומים שלא התעסקתי איתם כל כך עד היום כמו אלמנטים של מוזיקה אלקטרונית ומוזיקה אתנית. עבדתי עם המפיק המוזיקלי לני בן בשט, והגענו לאיזושהי נקודת אמצע של דברים ששנינו אוהבים".

לסלומון יצאה תדמית של רומנטיקן שכותב בעיקר שיחרי אהבה. על כך הוא אומר: "השירים שלי שמאוד הצליחו הם שירי אהבה. באלבום החדש יש גם לא מעט שירי אהבה, אבל לא כולם. זה נושא שאני אוהב להתעסק בו ולכתוב עליו כמו הרבה כותבים אחרים.

במקום אחר סיפר שהוא כותב מתוך עצבות ובדידות. סלומון מאשר: "אם היתה לי את התשובה ללמה זה ככה אולי הייתי עוסק במקצוע אחר. אבל ההשראה קיימת בהכל. לא רק בעצב או באהבה וכו'. ההשראה שלי לכתוב שירים היא אינטראקציות בין אנשים. 'רק על אויר' למשל הוא שיר אופטימי על מפגש בין אנשים, על תחילת הקשר ביניהם".

בין קלינשטיין בקיסריה לים תיכוני

"רק על אוויר" יצא כסינגל שלישי מתוך אלבומו הרביעי של סלומון, "גאות", שצפוי לצאת בקרוב. את השיר הלחין סלומון למילים שכתב יחד עם הזמרת והיוצת שילה פרבר. קדמו לו באלבום זה הדואט "אהוב ליבי" עם  דניאלה ספקטור, שאף זכה לקליפ, והסינגל הראשון "הקשיבי לי".

לאחרונה התארח סלומון בהצלחה בהופעתו של רמי קלינשטיין בקיסריה, ובראיון איתו התייחס להצלחת המוזיקה הים תיכונית כשאמר "אם היה לי את הקול של אייל גולן או קובי פרץ הייתי מיישר איתם קו".

>> אמיר דדון ב-5 שירים מאלבומו החדש